חברת ניהול בניין

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

חברת ניהול בנייןמתגוררים בבניין שאף אחד מהדיירים לא מעוניין להתנדב לתפקיד ועד הבית? מרגישים שוועד הבית לא מתפקד? חושבים שהתנהלות ועד הבית לקויה? אולי כדאי להעסיק חברת ניהול בניין. חברת ניהול בניין היא חברה שתנהל עבורכם את ועד הבית.

 

על מה חברת ניהול בניין אחראית?

ניהול כספי- החברה תנהל עבורכם את הכספים בבניין. היא תגבה תשלומים מכלל הדיירים ותפקיד את הכספים בחשבון בנק שמיועד לצרכי הבניין. חברת ניהול בניין תדאג להכנסות ולהוצאות שנעשות עבור הבניין ותדאג להוציא דוחות שנתיים.

תחזוקה שוטפת- החברה תדאג לתחזוקה השוטפת של מערכות הבניין. בניין מגורים דורש תחזוקה שוטפת. התחזוקה מיועדת גם בשביל הנראות של הבניין. על מנת שבניין המגורים שלכם לא ייראה מוזנח ומלוכלך יש לתחזק אותו באופן שוטף. יש לדאוג לניקיון אזורי המחייה המשותפים כמו הלובי וחדר המדרגות. יש לדאוג לתחזוקת הגינה. בנוסף, בבניינים יש מערכות בניין רבות כמו משאבות מים ומערכות כיבוי אש. מערכות אלה דורשות תחזוקה שוטפת על מנת שיוכלו לתפקד כראוי. בנוסף, חברות ניהול בניין דואגת לתת טיפולים דחופים במקרה של תקלות בבניין.

 

מה היתרונות בהעסקת חברת ניהול בניין?

מקצועיות וניסיון- חברות ניהול בניין מקצועיות ומנוסות בכל מה שקשור לניהול הבניין. בדרך כלל הן עובדות מול מספר בניינים ולא רק מול בניין אחד. הן מכירות את מערכות הבניין השונות של כל בניין. יודעות את התחזוקה שכל מערכת דורשת, יודעות כיצד יש לנהוג בבניינים ישנים יותר. בנוסף, מעבר להכרת המערכות, חברות ניהול בניין מעסיקות עובדים מנוסים ומקצועיים שיודעים לטפל בתקלות השונות. כאשר מעסיקים חברת ניהול בניין יכולים להיות בראש שקט שהבניין מנוהל כראוי. מומלץ שנציגות של דיירי הבניין תפקח על מעשי החברה, רק לוודא שהכל מתנהל כשורה.

חסכון בזמן- תפקיד ועד הבית הוא תפקיד תובעני. יש הרבה פרטים לשים לב אליהם, הרבה התעסקות שדורשת זמן רב. ככל שבניין המגורים יהיה גדול יותר, בעל דירות רבות יותר כך ההתעסקות של ועד הבית תהיה רבה יותר. כיום, רוב האנשים עובדים שעות רבות ואין להם את הזמן להשקיע בניהול ועד הבית. חברת ניהול בניין תחסוך עבור דיירי הבניין זמן רב של התעסקות בניהול ועד בית. היא תקל על דיירי הבניין בכל הנוגע לניהול הבניין. בנוסף, החברה תוכל לעבוד בשעות היום כשדיירי הבניין נמצאים בעבודה.

מענה מהיר- חברת ניהול בניין מתעסקת בניהול ועד בית בלבד. חברות אלה מעסיקות עובדים רבים שיודעים לטפל במערכות הבניין השונות ומסוגלים לתת מענה למגוון בעיות. כאשר צצה בעיה במערכות הבניין חברת ניהול בניין מסוגלת לטפל בזה במהירות ולהעניק לדיירי הבניין מענה מהיר.

גוף חיצוני ואובייקטיבי- החברה משמשת כקבלן משנה ובעצם מתנהלת כגוף חיצוני ואובייקטיבי. עובדה זו תורמת להתנהלות ועד הבית בכך שדיירי הבניין לא יסרבו לתשלום דמי הועד כשהגובה היא חברה חיצונית. בנוסף, כאשר מדובר בחברה חיצונית אין חשש מסכסוכי שכנים. החברה יכולה להעיר לדיירים על ניקיון, על אי תשלום בזמן, יכולה לעזור לגשר בסכסוכי שכנים ועוד.

 

 

מה החסרונות בהעסקת חברת ניהול?

חברת ניהול בניין בפריסה ארצית!תשלום – למרות היתרונות הרבים של חברת ניהול בניין יש חסרון מרכזי שהוא עניין התשלום. העסקת חברה חיצונית תכלול עמלת ניהול שתייקר את תשלום דמי הועד של דיירי הבניין. כאשר מעסיקים חברת ניהול בניין יש לקחת בחשבון את עניין התשלום.

תלות- כאשר דיירי הבניין לא מבינים בניהול הכספי, במערכות הבניין השונות ובתחזוקה הנדרשת הם עלולים לפתח תלות בחברת ניהול בניין שזו ממלאת עבורם את הניהול הנדרש.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

ניהול מבנים מקצועי וזמין

ניהול מבנים

ניהול מבנים הוא גוף או חברה המספקים לקהל לקוחותיהם מגוון רחב של שרותי ניהול מקיפים עבור מגדלי יוקרה, ניהול בנייני מגורים ומבנים מסחריים. חברות ניהול

קרא עוד »

ניהול נכסים

אם יש בבעלותכם מספר נכסים שונים, באותו בניין או פזורים, בירושה או ברכישה, אתם יכולים להעסיק חברה לניהול נכסים שתסייע לכם בניהול הנכסים ובתחזוקתם. ריכזנו

קרא עוד »

ניהול דירות

אם יש בבעלותכם מספר דירות, נכסי נדל"ן או בניינים, בין אם רכשתם ובין אם ירשתם אותם, יש לכם את האפשרות לשכור חברת ניהול דירות. מה

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!