חברת ניהול ואחזקת מבנים

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

חברת ניהול ואחזקת מבניםבבתים משותפים רבים יש ועד בית שעוסק בניהול השוטף של הבית כולל תחזוקה שוטפת של הבית במקרה של תקלות, נקיון הבית, דאגה לנושא הגינון ועוד. ברוב המוחלט של המקרים ועד הבית פועל על סמך התנדבות בלבד ולא מדובר באנשי מקצוע מעולם ניהול הנכסים. בשנים האחרונות החלה להתפתח תרבות ניהול מקצועית יותר לבתים משותפים כאשר קמו להן חברות ניהול שכל עיסוקן הוא ניהול של בתים משותפים במקום אותם ועדי בתים הפועלים במסגרת התנדבותית ללא כל רקע או נסיון בתחום.

ברגע שאדם לא מקצועי מנהל את כל ענייני הבית הוא לעיתים יכול לפספס דברים שהוא אינו מודע אליהם כמו תקנים שהתשנו ויש צורך לעמוד בהם, ביקורות חשובות של נושאים כמו מעליות, תשתיות ועוד מגוון רב של נושאים. כאשר חברה מקצועית היא זו שמנהלת עבורכם את הבית אתם יכולים לישון בשקט ולדעת כי כל הנושאים החשובים של הבניין מנוהלים בצורה הטובה והמקצועית ביותר על ידי אנשי ניהול ואחזקת מבנים שזהו המקצוע וההתמחות שלהם.

 

ניהול בתים פרטיים

אותן חברות גם עוסקות בניהול שוטף של נכסים כמו בתים ודירות עבור אנשים שמשכירים את הבתים שלהם ומעוניינים שחברת הניהול תהווה כתובת עבור השוכרים בכל מקרה של בעיה או תקלה. בדרך כלל מדובר באנשים אשר באמתחתם נכסים רבים או אנשים שבבעלותם נכס אחד אך הם עצמם אינם מתגוררים בארץ והם מעוניינים שלשוכרים של הנכס שלהם תהיה כתובת ואיש קשר שנמצא בארץ ויכול לטפל במהרה בכל בעיה או תקלה שקיימת. ניהול בתים כאלה עוסק בעיקר בטיפול תקלות שוטפות כמו לטפל במזגן, החלפת דוד ושליחה של אנשי מקצוע אל השוכרים בכדי לטפל בכל תקלה שבאחריותו של בעל הדירה.

 

מה היתרונות של חברת ניהול מבנים?

לחברת ניהול מבנים יש יתרונות רבים כאשר אלו אחראים לניהול הנכס או הבניין מגורים בו אנו גרים כאשר הבולט מבין כולם הוא הניהול המקצועי של הבית או הנכס. אין ספק שכאשר מדובר באנשי מקצוע שחיים את תחום האחזקה והניהול, בניין המגורים בו אנו גרים יתוחזק באופן קפדני ביותר תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים בתחום האחזקה, בתחום הניקיון וכמובן בתחומים אחרים כמו גינון ועוד.

בנוסף, במידה ואנו רוצים לבצע שיפוץ חברת הניהול יכול לנהל אותו בצורה מוחלטת כולל שליחת בעלי מקצוע מטעמה שבדרך כלל יוכלו להיות זולים יותר עבורנו מאשר בעלי מקצוע אחרים אותם אנו נמצא. כמו כן, כאשר נושא אחזקת הבניין בו אנו חיים מנוהלת על ידי אנשי מקצוע הם יכולים לטפל בנושאים אותם אנו לא ראינו עד היום היות ואנו לא אנשי מקצוע אס הנושא חמק מעינינו או שפשוט לאור העובדה שעוד הבית עובד בהתנדבות, לא היה לו זמן לטפל בנושא עד כה.

 

מה העלות של חברת ניהול ואחזקת מבנים?

העלות של חברת ניהול משתנה כמובן בין בניין אחד לאחר כאשר מספר פרמטרים כמו גודל הבניין, מספר העובדים הנחוצים בשביל לשמור על אחזקת המבנה ועוד פרמטרים יקבעו את המחיר הסופי. במקרה של בית פרטי בניהול חברת אחזקה המחיר יהיה מאות שקלים בודדים וינוע בין 400 ש״ח ל-500 ש״ח לחודש. במידה ומדובר בבניין מגורים המחיר ינוע בין בין 250 ש״ח ל-600 ש״ח לחודש מדירה עבור כלל השירותים כמו ניהול שוטף, נקיון, הדברה, גינון, ביצוע ביקורות תקופתיות למעליות, תיקון תקלות, מעקב אחרי ניהול הבית ועוד.

חברת אחזקה לבנייןבבנייני מגורים משותפים רבים מתחבטים בשאלה האם להשאיר את ניהול ועד הבית והבניין בידיים של דיירים שמתנדבים למשימה או לתת המשימה לחברת אחזקה לבניין המצויה בסוד העניינים בכל הקשור לאחזקת מבנים ובתים משותפים. בזמן באחרון אנו עדים ליותר ויותר בתים שדווקא מעדיפים לוותר על נציגי וועד בית מתוך דיירי הבניין ונותנים את מפתחות הניהול לחברת אחזקה לבניין על מנת שתהיה אחראית בצורה מקצועית לתחזוקה השותפת של הבנין ותרכז את שאר הנושאים של תפעול הבית המשותף.

מעבר לכך, ישנם בניינים רבים ברחבי הארץ שהם בבעלות של אדם או חברה אחת ואלו משכירים את הדירות לשוכרי משנה. דבר מאוד נפוץ באותם בניינים הוא שבעל הבניין אינו זה שמנהל בפועל את ענייני הבניין אלא חברה מטעמו היא זו שדואגת לכל נושאי התחזוקה והאחזקה. אין ספק שניהול בית משותף הוא כאב ראש אחד גדול ולהעסקת חברת אחזקה לבניין ישנם יתרונות רבים שעל חלקם נספר לכם במאמר הבא.

 

חברת אחזקה לבניין – חסכון בזמן

בין אם מדובר בבניין ששייך כולו לנו ובין אם מדובר על בית משותף בו יש ועד בית, השכרת שירותים של חברת אחזקה לבניין תחסוך לנו זמן בין אם מדובר בועד בית שצריך להתכנס ולטפל בנושאים חשובים, שכן בדרך כלל מדובר במתנדבים שעושים זאת על חשבון הזמן הפנוי שלהם ובין אם מדובר על אדם שיש בבעלותו בניין אך אין לו זמן לטפל בנושאים של התפעול השוטף שלו. חברה שזוהי ההתמחות שלה יכולה לטפל בכל הנושאים הקשורים לבניין בין אם מדובר בפעולות של אחזקה שותפת כמו נקיון, גנן וכדומה או בין אם מדובר בטיפול בתקלות כמו מעלית או אינטרקום תקול ובמידת הצורך גם לטפל בהשכרת דירות לשוכרים.

השבחת הבניין

חברת אחזקה לבניין אינה רק מתפעלת ומתחזקת את הבית אלא גם עוזרת לכם להשביח את הבניין ואת ערך הנכס שלכם בעזרת מגוון פעולות. בין היתר חברת אחזקה תוכל לנהל עבורכם שיפוץ מקיף לבניין, במיוחד אם לא ביצעתם אחד הרבה שנים כמו למשל, הוספת מעלית בבניינים ישנים, שיפוץ הלובי וחדר המדרגות, החלפת אינטרקום, חידוש המעטפת החיצונית של הבניין, חיזוק יסודות, בניית מפרסות ועוד. מעבר לכך, גם התחזוקה השותפת של הבניין תורמת רבות לשמירה ואף העלאת ערך הנכס ביחס לבניינים מוזנחים.

 

חברת אחזקה לבניין – הבניין בידיים טובות

ברגע שאנו יודעים שהבניין מנוהל על ידי חברת אחזקה שמתמחה באחזקת מבנים ובניינים משותפים אנו יכולים להיות שקטים ובטוחים כי כל בעיה או תקלה שיש בבית וכל ביקורת תקופתית של מעלית או גז וכמובן כל הנושאים השותפים של הבית מטופלים בצורה הטובה ביותר על ידי אנשי מקצוע שזו ההתמחות שלהם. מעבר לכך, היות ולחברת הניהול בדרך כלל יש קבלנים שעובדים איתם בנושאים כמו גינון או נקיון ייתכן מאד כי הם יצליחו להוזיל במעט את ההוצאות של הבניין על ידי ניהול נכון.

מה המחיר של חברה לאחזקת בניין

המחיר של חברת אחזקה כמובן משתנה בין פרויקט אחד לאחר ותלוי במספר רב של משתנים כמו גודל הפרויקט, כמות השעות שיש להשקיע בחודש בפרויקט, רמת האחזקה ועוד. ככלל בבית משותף בן 7 קומות העלות של חברת אחזקה תנוע בין 40-50 ש״ח לדירה בחודש שישולמו בדרך כלל בנוסף לועד הבית. במידה ויש לכם נכס שאתם רוצים שינוהל על ידי חברת ניהול הדבר יעלה סכום של בין 400 ש״ח ל-600 ש״ח בחודש, כאשר הדבר תלוי בגודל ואופי הנכס כמובן.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

אחזקת מבנים בחולון

תפקיד האחזקה בעסקים הוא לשמור על מצב המבנים ולשמור עליהם בצורה תקינה. אחת הסיבות העיקריות לתחזוקת בניין היא לוודא שהוא נשאר בטוח מכל איומים פוטנציאליים.

קרא עוד »
היחידה לניהול בניינים משותפים

ניהול ואחזקת מבנים

ניהול ואחזקת מבנים הוא ניהולו התקין של המבנה ותחזוקתו השוטפת. במילים אחרות, ניהול ואחזקת מבנים הוא ניהול ועד בית של הבניים. ניהול ואחזקת מבנים חשוב

קרא עוד »

חברת ניהול ואחזקה

ניהולו התקין של בניין המגורים נמצא באחריות ועד הבית. אך מה עושים כשאף דייר לא מוכן לנהל את ועד הבית? מעסיקים חברת ניהול ואחזקה. חברות

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!