איך בוחרים מצלמות אבטחה לבית?

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

מצלמות אבטחה נפוצות בבתים, משרדים, חנויות, כבישים ועוד. מצלמות אבטחה יכולות להעניק לכם ביטחון משמעותי כאשר אתם בבית או מחוצה לו. מבעד לכך שניתן לזהות פורצים או עוברי אורח לא רצויים, מצלמות האבטחה גם מרתיעות פורצים. כדי לבחור מצלמת אבטחה מקצועית עליכם לבדוק את כל הנתונים של המצלמה ולהתאים אותם לתנאי השימוש בבית.

 

מהם סוגי מצלמות אבטחה לבית?

ישנו מגוון רחב של מצלמות אבטחה לבית, השוני בא לידי ביטוי בצורת המצלמה, איכות, חברות ועוד. הדבר הראשון שאתם רוצים לשים עליו דגש כאשר אתם בוחרים מצלמת אבטחה לבית הוא האם מדובר על מצלמת אבטחה קווית או אלחוטית:

  • מצלמה קווית – מצלמת אבטחה קווית תהיה מחוברת באופן פיזי להתקני האחסון. מדובר על מצלמה שהיא יותר אמינה והסיכוי לכך שיהיו ניתוקים (מצלמה אלחוטית עובדת על Wifi) נמוך יותר. מצלמת אבטחה קווית מעניקה לכם גם קישוריות המאפשרות לכם לצפות בצילומים מרחוק.
  • מצלמה אלחוטית – מצלמת אבטחה אלחוטית מעבירה וידאו באמצעות Wifi. ניתן לצפות במצלמות דרך המכשיר הסלולרי, ניתן לשלב את המצלמה במערכות בית חכמות כמו אמזון, Google Home ועוד. ישנן יותר אפשרויות מתקדמות יותר במצלמות אלחוטיות שלא ניתן למצוא במצלמות קוויות.

 

דגשים לבחירת מצלמות אבטחה לבית

  1. ראיית לילה – שימו לב האם המצלמה בה בחרתם מאפשרת תנאי ראייה טובים גם תחת חושך.
  2. אחריות – מה כוללת האחריות? האם המקום ממנו אתם רוכשים מצלמת אבטחה לבית מעניק לכם גם אחריות יבואן? תמיד צריך לבדוק שבמקרה הצורך יהיה לכם למי לפנות.
  3. עדשות – במקרה בו מדובר על מצלמה חיצונית אתם רוצים לוודא שהעדשות מתאימות לתנאי חוץ, לגשם, חול, סופות ומאפשרים ראייה למרחק מתאים לאזור בו היא ממוקמת.
  4. מזג אוויר – כאשר מדובר על מצלמת חוץ רצוי להתקין את המצלמה תחת סככה כדי לקבל תמונה ברורה יותר ללא הפרעות. קיימות מצלמות אבטחה רבות המיועדות לצילומי חוץ גם במקומות פתוחים ובתנאי מזג אוויר שונים.
  5. כמות קווים – לכל מצלמה יש כמות קווים, ממש כמו מסכי הטלוויזיה. ככל שכמות הקווים גבוהה יותר ככה נוכל לקבל תמונה ברורה יותר.
  6. חיישן – קיימים שני סוגים עיקריים של חיישנים במצלמות אבטחה – CMOS ו-CCD. חיישן מסוג CCD נחשב לאיכותי יותר, אך בשנים האחרונות אנחנו רואים התפתחות בפיתוח חיישני CMOS. חיישן CCD עובד על מערך של מיליוני פיקסלים המיועדים לצילומים ברורים יותר בהתאם לעוצמת האור. החיישנים החדשים מסוג CMOS בעלי שיפור משמעותי במהירות התגובה לאור ובזכות הנתון הזה ניתן לקרוא מידע בעזרת כמה ערוצים בו זמנית.
  7. יצרן – חשוב לבחור ביצרן מוכר כמו חברת סוני ולא להתפשר על איכות המצלמה בשביל מחיר נמוך יותר. מצלמות מיצרנים מקצועיים יעניקו לכם שיקוף מלא גם בתנאי תאורה פחותים וישמרו לטווח הארוך.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!