האם אתם צריכים אימון עסקי?

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

לא פשוט להיות עצמאי היום, נוכחנו לראות את משבר הקורונה טלטל את עולם העסקים וגרם לאלפי עסקים לקרוס. אימון עסקי נועד כדי לתת לכם מענה לכל קושי, נועד כדי להוציא אתכם ממצב בו אתם מרגישים שהעסק תקוע למצב בו העסק משגשג. לכל בעל עסק יש שאיפות, אך לא תמיד בעל העסק יודע איך להגשים את אותן שאיפות. אימון עסקי הוא כלי שניתן לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים.

 

מה עושה מאמן עסקי?

מאמן עסקי בונה ביחד אתכם אסטרטגיה עסקית שתוביל את העסק שלכם לצמיחה ולממש את המטרות אותן הצבנו. כפי שציינו בהתחלה, התוצאות לא ייראו בין יום, אלא נדרשת כאן התמדה ונחישות להשגת המטרה. התהליך מתחיל בשיחת ייעוץ עסקי בו המאמן מכיר אתכם, אתם מכירים אותו וביחד מגדירים את המטרות של העסק שלכם בהתאם לחזון העסקי. תוכנית עסקית היא הקו המנחה שלכם ואסור לסטות ממנו. תמיד ניתן לשנות את התוכנית העסקית אבל חשוב להבין שכדי להשיג את המטרות שהצבנו יש להתמיד ולשנות את המנטליות הקיימת.

 

מתי נכון לפנות לאימון עסקי?

אם אתם שואלים את השאלה הזאת כנראה שכבר הייתם צריכים להתחיל את התהליך. אין זמן נכון ולא נכון לאימון עסקי, המטרה של אימון עסקי היא לשפר את המצב הקיים ובעולם העסקים תמיד יש מקום לשיפור. השיפור נעשה בהתאם לרווחיות העסק, בהתאם לחזון העסקי, בהתאם לעובדי החברה וללקוחות של החברה. אימון עסקי לא מתנהל במסגרת אחידה אלא נבנה כל פעם מחדש בהתאם לעסק הרלוונטי ולמי שמנהל אותו. אימון עסקי נותן לכם את הדחיפה אותה אתם צריכים כדי לקדם את העסק ולענות על השאיפות שיש לכם.

שירות אימון עסקי ניתן על ידי צוות שחקר את הנושא, צוות שניהל תחתיו מאות עובדים והביא את העסק לשגשוג. אימון עסקי נותן לכם גם להכיר מושגים שאתם לא בוודאות מבין את ההשלכות שלהן, כמו איך לקרוא דוחות בצורה נכונה יותר, הכרה של ספקים, איך לגרום לעובדי החברה שלכם לעבוד בצורה יעילה יותר ואיך תוכלו לקדם את המצב בו  אתם נמצאים.

 

כמה זמן נמשך התהליך?

משך זמן הליווי של המאמן משתנה בהתאם לבעל העסק. יש מקרים בהם בעל העסק מסתפק בייעוץ עסקי בלבד ואילו במקרים אחרים נדרש ליווי של כ-10 מפגשים ויותר. אימון עסקי הוא תהליך שעובר בעל העסק ביחד עם המאמן ומשך זמן הליווי משתנה בהתאם להגדרת המטרות. ככל שהעבודה תהיה מקיפה יותר ותיגע במספר רב יותר של נקודות בעסק ככה משך זמן האימון מתארך. אם מדובר על נושא ממוקד, משך זמן האימון יהיה קצר. חשוב לציין, התהליך אינו רק בזמן האימון עצמו, אלא יש ליישם את הנלמד לאורך כל שהותכם בעסק ומחוצה לו.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!