הרכבת מחסום חשמלי לחנייה

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

מחסום חשמלי לחנייה הוא מחסום שניתן למצוא במקומות רבים כגון: בכניסה לחנייה בעבודה, בבניין דירות שמתגוררים בו, שבני משפחה או חברים מתגוררים בו, בכניסה לחנייה בקניונים ועוד. מדובר  במחסום אשר מותאם למספר פתיחות רבות ומועטות כאחד. הוא נפתח בצורה מהירה מאוד, הוא קל ופשוט להתקנה והוא משתלב בצורה הטובה ביותר בכל מקום שבו צריכים אותו

סוגי מחסום חשמלי לחנייה

כיום ניתן למצוא כמה סוגים של מחסומים חשמליים לחנייה, כאשר חשוב מאוד שכל אדם יבחר את המחסום המתאים ביותר בהתאם למקום שבו הוא עתיד להיות ובהתאם לצרכים העומדים על הפרק. הרכבת מחסום חשמלי לחנייה צריכה להתבצע רק לאחר שבוחנים את הסוגים השונים. סוגי המחסומים שניתן למצוא כיום הם:

מחסום כנף- מדובר על מחסום שמגיע בצורה של כנף אחת אשר נפתחת ונסגרת כמו דלת או עם שתי כנפיים אשר נפתחות ונסגרות באותה הצורה במקביל. מדובר על מחסום אידיאלי עבור פתחים צרים.

מחסום נוסף הוא מחסום הזזה. מדובר על מחסום מאסיבי אשר לרוב יהיה עשוי מפלדה. המחסום המדובר נגרר כלפי הצד על גבי מסילה עליונה או תחתונה וכך חוסך למעשה מקום משמעותי בחנייה

מחסום נוסף הוא מחסום הרמה אשר ידוע גם כמחסום מרחף. מדובר על מחסומים שנפתחים כלפי מעלה בזווית של 90 מעלות או כלפי פנים וחוץ בהתאם לצורך.

היתרונות והחסרונות של התקנת מחסום חשמלי על פני שער חשמלי לחנייה

אם אתם תוהים האם מתאים לכם להתקין מחסום חשמלי או שער חשמלי לחנייה שלכם, חשוב שתדעו כי מחסומים חוסמים מעבר של כלי רכב בלבד. מחסומי חנייה בנויים מגוף מתכת אשר מחובר באופן יציב לקרקע וכולל גם מנוע ולוח פיקוד. לגוף המחסום לרוב תהיה מותקנת זרוע אופקית אשר תחסום את המעבר ותתרום רק כאשר המעבר אושר. מדובר על מחסום קלאסי עבור חניות של קניונים, מרכזי קניות ועוד שכן, מדובר על מתחמי חנייה שאליהם נכנסים רק מכוניות ואין צורך ביותר ממחסום כדי לאפשר להם להיכנס או לצאת.

ההבדל בין מחסום חנייה לשער הוא המסיביות של השער לעומת מחסום חנייה ועל כן, אם אתם מעוניינים להגן על הרכב הפרטי המצוי בתוך החנייה בבית, מחסום חנייה לא מספיק שכן הוא משמש לחסימת רכבים אך לא מונע כניסה של הולכי רגל. במקרה הזה שער חשמלי והרמטי הוא זה שיתאים.

באיזה מקרים מומלץ להתקין מחסום חשמלי?

אם אתם תוהים באילו מקרים נכון יותר להתקין מחסום חשמלי על פני שער חשמלי, הרי שכאמור במקרים בהם במקום אין אפשרות להתקין שער מסורבל וכבד כגון: בחניות בקניונים, מרכזי קניות, מקומות עבודה ועוד, עדיף ללא ספק לבחור במחסום שמאפשר כניסה נוחה ופרקטית של הרכבים למקום וכן יציאה נוחה של הרכבים. מחסום מאפשר ללא ספק להתנהל בצורה יעילה יותר במקומות חנייה שיש בהם תנועה רבה של רכבים.

אם מדובר על חנייה פרטית, אין ספק שנוח, בטוח ויעיל יותר לבחור דווקא שערים לחניה פרטית. שער חשמלי הוא גדול יותר, הרמטי יותר ומאפשר את ההגנה הטובה ביותר לרכב שלכם. אם תבחרו במחסום חשמלי עבור החנייה הפרטית שלכם, לא תמנעו גישה של אנשים לרכב שלכם, אלא רק של רכבים אחרים למקום החנייה ועל כן, כדאי לבחור במקרה הזה דווקא בשער חשמלי.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!