זיפות גגות – איך עושים את זה נכון

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

כל מי שמעוניין לאטום את הגג של הבית או העסק שלו, יכול לעשות זאת באמצעות אחת משתי הדרכים הבאות. זיפות או באמצעות שימוש ביריעות ביטומניות. במשך שנים רבות, מרבית האנשים העדיפו להשתמש בשיטת הזיפות, וגם היום, למרות שמדובר בשיטה הנחשבת פשוטה יותר, רבים בוחרים להשתמש בה על פני השיטה של יריעות.

זיפות גגות זו שיטה של איטום המתבצעת באמצעות מריחת זפת, חומר איטום ייחודי אשר ניתן למרוח על הגג לצורך פעולה זו. בעבר, כאמור, זו שיטה נחשבה מאוד פופולארית בגלל שהיא היתה זמינה וזולה. עם השנים, כאמור, החלו יותר ויותר אנשים לבחור בשיטת איטום מבוססת על יריעות, אך עדיין לא מעט אנשי מקצוע עוסקים בזיפות וישנם לא מעט אנשים שבוחרים כאמור להשתמש בשיטה זו.

זיפות גגות זו שיטה מומלצת לאיטום מאחר והיא מאוד פשוטה, נוחה, ולהבדיל משיטת יריעות, הרי שכל אחד יכול לבצע אותה ולא צריך להיות איש מקצוע עם ניסיון רב שנים בתחום על מנת לבצע את התהליך. יחד עם זאת, באופן טבעי, מומלץ מאוד להיעזר באיש מקצוע מסיבות שונות. בין אם זה בגלל היכולת להכין את החומר, היכולת להכין את השטח לקראת העבודה, וכן בשביל לחסוך זמן ומאמץ בעת התהליך.

 

איך מבצעים את התהליך בצורה נכונה?

בשביל לבצע עבודת זיפות גגות בצורה נכונה, יש להכין את השטח למריחת הזפת. היא צריכה להיות חמה ונוזלית, לכן יש חשיבות גם להבין איך מכינים אותה וגם בשביל לבצע את תהליך המריחה בצורה נכונה. בדרך כלל נהוג להכין אותה על גבי חבית גדולה ואז לעלות אותה לגג, בשביל שיהיה קל למרוח אותה בעוד חמה מספיק.

למרות שמדובר לכאורה בחומר זול, בוודאי ביחס ליריעות, עדיין מדובר בחומר שמונע חדירה של מים מאחר וזה חומר מאוד חזק. מעבר לכך, הוא יכול להידבק היטב לכל מקומות, בפרט למקומות שטוחים. זה אחד היתרונות של זפת.

 

איך מכינים את הגג לקראת העבודה

ראשית, יש לנקות את הגג היטב, בין היתר, זה אומר שאם יש זפת ישנה במקום, חייבים להסיר אותה קודם לכן. זו אחת הסיבות מדוע משתלם להזמין איש מקצוע שיבצע את העבודה ולא לבצע אותה לבד.

חלק מתהליך ניקוי הגג לפני תהליך העבודה, מחייב למלא סדקים וחורים בשביל שהחומר יוכל להיכנס לתוכם היטב. בנוסף, מוטב לרוקן את הגג ממתקנים ומכל דבר אחר בשביל שיהיה ניתן למרוח את הזפת היטב.

תהליך ההכנה והניקוי של הגג הוא חיוני, הן בשביל שעבודת הזיפות תתבצע בצורה חלקה ויסודית והן בשביל שהחומר ייספג היטב בגג ואז הוא יוכל לבצע את עבודתו. אנחנו לא נרצה לחזור שוב ושוב על העבודה, אלא לבצע אותה פעם אחת בלבד.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!