טיפים ודגשים לצביעת חדרי מדרגות שחייבים להכיר

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

רוצים לשדרג את חדר המדרגות בבניין? אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג את המטרה היא הזמנת צבעי מקצועי, אך כדי להגיע לתוצאות הרצויות, עליכם לתת את הדעת למספר דגשים שאם לא כן, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם תוצאות בינוניות, לכלוך ואפילו הזמנת צבעי לעתים תכופות.

היתרונות של צביעת חדר מדרגות

אין ספק שחדר המדרגות והלובי בבניין מהווים נקודות קריטיות שמשליכות על ההרגשה של הדיירים ועל הרושם הראשוני של האורחים שמגיעים אל הבניין ולכן חשוב לשמור עליהם נקיים ומטופחים.

צביעת חדר מדרגות עם צבעי באופן תקופתי יכולה לשדרג את חדר המדרגות בלי היכר ולהפוך אותו ממקום אפרורי לבוהק, נקי ומזמין.

בסופו של דבר מדובר בתהליך מאוד קצר שיכול לנוע בין יום אחד ולהגיע למספר ימים לכל היותר, המחיר שלו נחשב לזול באופן יחסי ומתחיל בכמה מאות שקלים (ככל שהבניין גבוה יותר כך המחיר יעלה) והתמורה שמתקבלת היא בלי ספק אחת הגבוהות שאתם יכולים לתאר לעצמכם.

לא פלא אם כן שוועדי בניינים וחברות אחזקה רואות בצביעת חדר המדרגות והלובי את אחד האמצעים המרכזיים לשדרוג האווירה והמראה של הבניין, אך לפני שמרימים את הטלפון אל הצבעי הראשון שאתם מוצאים, חשוב להבין שכדי לצבוע חדר מדרגות צריך להקפיד על הדרך ולבחור את בעל המקצוע לפי אופן הביצוע של העבודה.

איך צובעים חדר מדרגות

אם כן נשאלת השאלה איך לצבוע חדר מדרגות וכיצד להבטיח את התוצאות הרצויות.

לפניכם טיפים שיסייעו לכם להגיע אל התוצאה הרצויה ושאם תקפידו עליהם, תוכלו לצבוע את הלובי וחדר המדרגות במחיר הוגן ובאופן איכותי שיבטיח לכם שנים של שקט.

1.     צבעים מתאימים

הבסיס לצביעת חדרי מדרגות הוא לבחור בצבעים מתאימים וכאן צריך להבחין בין הגוון לבין הסוג.

מומלץ בחום לבחור בצבע לבן מפני שיש לו כמה יתרונות שהופכים אותו למתאים במיוחד לחדרי מדרגות. הוא בהיר ומשדר תחושה של ניקיון ורעננות מצד אחד והחזר האור הגבוה תורם להרגשת מרחב גם במקומות צרים ואפלים.

הדבר השני שחשוב במיוחד להקפיד עליו הוא לבחור סוג איכותי של צבע. באופן כללי כדאי לצבוע בצבע אקרילי נושם שמונע הצטברות של לחות בקירות אך באותה נשימה גם מגן עליהם באופן מעולה ומגלה עמידות גבוה וכיסוי טוב למשך שנים רבות.

2.     תיקונים מקצועיים

סביר להניח שבמהלך השנים הקירות בחדר המדרגות מתלכלכים באופן משמעותי מפני שמדובר בחלל שמשמש דיירים רבים שלעתים קרובות נושאים איתם חפצים שונים שפוגעים בקירות.

לכן חשוב להתייחס אל תיקון הקירות ולהשקיע מאמץ במילוי חורים והחלקת פגמים, לעתים במספר שכבות מילוי.

3.     אופן הצביעה

הדרך שבה צובעים חייבת להיות מוקפדת ויסודית ולכלול לפחות שתי שכבות של צבע. הסיבה היא ששתי שכבות יספקו כיסוי מצוין ולא פחות חשוב יעניקו לצבע עמידות מוגברת למשך תקופה ארוכה.

כמובן שחשוב גם לצבוע ביסודיות ולהקפיד שלא יהיו טפטופים על הקירות והרצפה שהרי בדיוק לשם כך אנו מזמינים צבעי ולא עושים את זה בעצמנו.

4.     צביעת חלקים נוספים

לעתים קרובות עולה הצורך לצבוע חלקים נוספים כמו מעקות, ארונות חשמל וכיוצא בזה. חשוב לבצע כל עבודה באופן מותאם ובכלל זה לבחור את הצבע המתאים וליישם אותו לפי הוראות היצרן.

5.     ניקוי חדר המדרגות בסיום

חשוב להבין שניקוי חדר המדרגות בסיום הצביעה יכול להיות עניין ממושך ומתיש וחשוב לכלול אותו בהצעת המחיר.

צבעי שאמון על הניקיון של חדר המדרגות בסיום יהיה הרבה יותר זהיר ויבצע את העבודה מהתחילה ועד לסופה.

דגשים לבחירת צבעי לחדר מדרגות

לא כל צבעי מתאים לצביעת חדרי מדרגות וכדי לבחור את בעל המקצוע הרצוי, מומלץ להקפיד על מספר דגשים.

1.     התאימו את הצבעי להיקף העבודה. אם מדובר בצביעת חדר מדרגות של בניין בן 4 קומות תוכלו להזמין צבעי בודד אך אם מדובר במגדל מגורים או משרדים, חשוב לוודא שהצבעי ערוך לכך מבחינת כוח האדם.

2.     תבדקו מה אתם מקבלים – באילו חומרי גלם משתמשים, איך נעשית העבודה והאם היא כוללת גם ניקיון. מיקוד בפרטים הקטנים יכול לעשות את ההבדלים הגדולים בין הצעות המחיר.

3.     תיק עבודות – תמיד מומלץ לבחור בצבעי מנוסה שכבר צבע חדרי מדרגות דומים בעבר. בקשו לראות תיק עבודות שיכול לשפוך אור על התוצאות הצפויות.

4.     ממליצים – אתם חייבים להזמין צבעי מומלץ והגון והדרך הטובה לעשות את זה היא לבדוק מה אומרים עליו לקוחות של בניינים אחרים.

5.     השוו הצעות מחיר- אבל תבינו מה כל הצעת מחיר כוללת. לעתים תגלו שדווקא הצעה זולה אינה משתלמת מפני שהיא לא כוללת ניקיון או צבעים איכותיים.

מחיר צביעת חדרי מדרגות

מחיר צביעת חדר מדרגות מתחיל בכמה מאות שקלים בודדים לכל קומה אך כמובן שככל שהבניין גבוהה יותר, המחיר היחסי של צביעת קומה הולך ויורד.

מעבר לכך יש מרכיבים נוספים שמשפיעים על הצעת המחיר כשבין הבולטים אפשר למנות את הבאים:

1.     מצב הקירות והתקרות בחדר המדרגות. ככל שיש יותר תיקונים וככל שהמצב הנוכחי גרוע יותר, כך המחיר יעלה.

2.     סוג הצבע שמשתמשים בו – זה אולי נראה לכם שוני אך הפרשים של עשרות שקלים לפח צבע יכולים להתגלות כמשמעותיים כשצובעים בניינים גבוהים. לכן צריך להבין באיזה צבע הצבעי משתמש.

3.     מה כוללת העבודה – האם זאת צביעה בשתי שכבות? האם מנקים בסיום?

4.     צבעים שונים גובים מחירים שונים ולעתים קרובות בלי הצדקה ממשית.

לאור הדברים האלה חשוב להשוות מספר הצעות מחיר של צבעים מומלצים, להבין מה כל הצעת מחיר כוללת ורק לבסוף לעשות את החישוב ולבחור בהצעה הכי משתלמת מבחינת איכות ומחיר.

חדר מדרגות בבניין לא צובעים בכל יום ואם כבר עושים את זה חשוב שתזמינו צבעי אמין ומקצועי שנותן לכם הצעת מחיר משתלמת שכוללת את כל הדגשים שנדונו.

הכתבה נכתבה בשיתוף אתר 'אחזקות'

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!