טיפים לתיקון דלתות

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

בעוד יש מקרים בהם כמעט כל אחד מאיתנו יכול לתקן את הדלת בעצמו, יש גם מצבים בהם יש צורך במומחה. מה שכן, ללא ספק, דלת תקולה או דלת תקועה יכולה לעצבן בלשון המעטה ולכן בחרנו לתת לכם כמה טיפים לתיקון דלת.

 

אם הדלת טרוקה, נסו לפתור זאת בעצמכם

כשהדלת עצמה טרוקה ולא נעולה עם המנעול, אלא רק סגורה עם הלשונית, ניתן לנסות ולפתוח אותה עם כרטיס פלסטיק או עם מברג. ניתן גם לנסות לגזור בקבוק פלסטיק ולהשתמש בו במטרה לשחרר את הלשונית של הדלת. מה שבעצם אתם צריכים לעשות הוא להעביר את חתיכת הפלסטיק מעלה ומטה כמו שמעבירים במהירות כרטיס אשראי עד שהיא למעשה משתחררת. השיטה הזו מצליחה לרוב רק עם דלתות יותר ישנות ואם אתם רואים שזה לא עובד, קראו לשירות מתקן דלתות מוסמך או למישהו שיש לו את המפתח הרזרבי של הדלת.

 

תיקון ציריות דלתות

אם ציר הדלת נתלש ומדובר בעצם בדלת מעץ, אתם חייבים לבצע תיקון דלתות הכולל החלפה לציר חדש, בדלת אבל גם במקוף. ההתקנה חייבת להיעשות בצורה מאוד מאוד מדויקת בשילוב סימור הנמצא מחוץ למשקוף. כך למעשה תוכלו לסגור את הדלת באופן הרמטי גם שהיא סגורה וגם שהיא נפתחת. אם הדלת לא נסגרת כמו שצריך, יש לכוון אותה עם הצירים לפי הכיוון של הציר. ניתן לבצע החלפה של הציר בדלת מסוג פלדלת רק אם אין שום שברים בתוך המשקוף. אם הציר שבור בתוך המשקוף, לרוב לא ניתן לבצע שחרור והתקנה מחדש, אלא יש להוציא את הדלת מהצירים עצמם.

 

איך מתקנים צילינדר?

תיקון צילינדר הוא תהליך המורכב מכמה שלבים. ראשית כל יש לפרק את הידית הפנימית של הדלת באמצעות מפתח אלן. עליכם לשחרר את הבורג הנמצא בחלק הפנימי של הידית אבל בצד הפנימי. לאחר מכן יש לשלוף את הידית ולהניח אותה בצד. השלב השני כולל פירוק של הצילינדר בדלת. יש לפתוח את הדלת ולשחרר את הבורג הממוקם באמצע.

 

כעת צריך לשחרר את שני האומים מהחור שיש במפתח עם בוקסה ולהוציא את הלוחית. עכשיו אתם בעצם יכולים לשחרר לגמרי את הצילנדר. בשלב האחרון עליכם להרכיב את הצילינדר החדש. עליכם להחדיר אותו למקום המדויק שלו ולהתאים את גלגל השיניים גם במנעול עצמו וגם בצילינדר וליצור חיבור ביניהם. כעת עליכם לעשות את כל השלבים הקודמים באופן הפוך ולשים לב שאתם יכולים לנעול את המנעול חלק.

 

איך מחליפים מנעול?

בשלב הראשון יש לפרק ולהוציא את המנעול הישן. כעת עליכם לבצע התאמה מאוד מדויקת לאזור בו המנעול ממוקם. לעתים יש צורך בהרחבת החור. כמעט לכל עבודה של תיקון דלת יש צורך בכלי עבודה כמו מקדחה, מברגה ופטיש.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!