כיצד סבוניות מסייעות לנו לשמור על ההיגיינה?

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

רוצה מוצר שיגרום לעובדים ולמשתמשים בשירותים לשטוף ידיים? חשוב לך שהמתקן לסבון יהיה קל לשימוש ונוח להתקנה? מה כדאי לדעת על סבוניות לפני שקונים אותן?

בעולם של היום היגיינה היא נושא מדובר והכרחי, במיוחד במקומות עבודה ובמקומות ציבוריים. אנשים מצפים שתהיה להם האפשרות לשמור על ההיגיינה כמה שיותר טובה, כאשר בוקר וערב מפמפמים לנו עד כמה זה חשוב לשטוף ידיים עם סבון. כדי להגביר את המודעות ולאפשר נוחות מקסימלית, בכל שירותים בהם אנשים עובדים או שיש בהם מספר רב של מבקרים, רצוי שתהיה סבונית אחת או כמה שתהיה בהן כמות סבון מספקת עבור כל המשתמשים.

 

בבית, במשרד ובשירותים הציבוריים

סבוניות עוזרות לנו לשמור על ההיגיינה, בכך אין שום ספק. המתקנים הנוחים, במידה והם מלאים, הופכים את מלאכת שטיפת הידיים לקלה במיוחד, ואף מזמינה אפילו עבור מי שאינו נוטה לכך באופן טבעי. הסבוניות מתאימות להתקנה בכל שירותים, בין אם הם בבית ובין אם בשירותים ציבוריים או שירותים במשרד או אפילו במטבח המשרדי. הרעיון מאחורי התקנת הסבונית הוא לאפשר מקסימום נוחות במינימום השקעה, ולצפות שאלו יניבו שגרת היגיינה בריאה עבור כולם.

 

איזו סבוניה כדאי לבחור?

כאשר בוחרים בסבונית, יש לבחון כמה נושאים, כאשר העיקריים בהם הם סוג הסבונית, התקציב וכמובן העיצוב. מבחינת סוג הסבונית, יש שני סוגים עיקריים והם סבונית רגילה בה לוחצים על כפתור או ידית קטנה כדי להוציא את הסבון או סבונית אוטומטית בה אין מגע עם הכלי כלל. מבחינת עיצוב, מומלץ לבחור בסבונית שתתאים לעיצוב הכללי של החדר. יש סבונית מנירוסטה, יש סבונית מפלסטיק ובצבעים שונים ומגוונים, יש מאורכות או מרובעות ועגולות, על כל אחד לבחור על פי טעמו האישי. מבחינת התקציב, רצוי לבחור סבונית איכותית ולא להתפשר על הנושא גם אם מדובר על עוד כמה שקלים, אף אחד לא רוצה לקנות סבונית ושאחרי כמה חודשי שימוש היא תהיה תקולה.

 

מה עוד כדאי לדעת לפני שבוחרים סבונית?

רגע לפני הקנייה כדאי לחשוב על נושא אחד מרכזי שיהפוך את השימוש בסבונית לנוח במיוחד, והוא גודל המכל. מומלץ לבחור סבונית בה המכל מספיק גדול כדי שמילוי הסבון לא יהיה באופן תקוף מידי. כמו כן, מומלץ לבחון האם ידית הלחיצה או הכפתור נוחים לשימוש ולא מצריכים לחיצה חזקה כדי להוציא את הסבון.

 

איפה קונים סבוניות איכותיות ובמחיר טוב?

בשביל סבוניות לא צריך להתרוצץ, מספיק לרכוש אותן מספק איכותי לו יש מוצרי ניקיון מובילים כדי להצליח בבחירה. מומלץ לבחור סבוניות קלות להתקנה או שהחברה עצמה מבצעת את ההתקנה. לסיכום – מומלץ לבחור סבונית נוחה, מתאימה לעיצוב החדר, קלה ללחיצה ולשימוש ועם מכל מספיק גדול כדי שהמילוי שלה לא יהיה בכל יום.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!