כל מה שצריך לדעת לפני בחירת תריסי גלילה לעסק

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

חושבים להתקין תריסי גלילה לעסק? תהל תריסי גלילה לעסק יכולים להציע לכם את המגוון הרחב ביותר של המוצרים. כאשר אנחנו רוצים לחדש את העסק שלנו עם תריסי גלילה יש הרבה שיקולים שיש לקחת בחשבון. לדוגמא, מצד אחד אנחנו רוצים להעניק אפשרויות שונות לעובדים שלנו כאשר השמש חודרת לתוך העסק, מצד שני אנחנו לא רוצים לפגוע בעיצוב של העסק. חשוב לדעת, הנראות של העסק שלכם היא גם השיווק שלכם והרושם הראשוני אותו אתם מותירים. תהל תריסי גלילה לעסק יכולים להציע לכם מגוון פתרונות שיתרמו לעסק שלכם מכל הבחינות.

 

תריסי גלילה ידניים או חשמליים?

מה אתם מעדיפים? תריסי גלילה ידניים או חשמליים? תריסי גלילה לעסק לא מהווים רק אמצעי של נוחות, אלא גם עוד שכבת הגנה לעסק שלכם במקרה של פריצה. כל עסק רוצה לשמור על עצמו, תריסי גלילה יעניקו לכם את האפשרות להעניק לכם עוד אמצעי בטיחות. תריסי גלילה מרחיקים ומרתיעים פורצים וכמו כן, גם מונעים ונדליזם.

ההבדל בין תריסי גלילה ידניים וחשמליים בא לידי ביטוי במחיר אותו תשלמו וגם בנוחות שלכם. היום מרבית העסקים מחזיקים בתריסי גלילה חשמליים. תריסי גלילה חשמליים עובדים על מנגנון חשמלי שמחובר למנוע, באמצעות לחיצת כפתור תוכלו לפתוח או לסגור את תריסי הגלילה. כאשר מדובר על תריסי גלילה ידניים אתם תקבלו את אותו מוצר, רק שתאלצו להפעיל אותו באופן ידני. החיסרון של תריסי גלילה ידניים הוא שלא כל אחד יודע איך לתחזק אותם. עם טריקה חזקה מדי באופן שוטף אתם יכולים לפגוע במנגנון. לכן, אם אתם מחפשים תריסי גלילה לעסק, תהל תריסי גלילה לעסקים יעניקו לכם את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

 

כמה עולה התקנה של תהל תריסי גלילה לעסקים?

כאשר אנחנו מדברים על המחיר של תריסי גלילה לעסק אנחנו צריכים להבדיל בין תריסי גלילה ידניים ובין תריסי גלילה חשמליים. המחיר משתנה בהתאם לכמות הנדרשת. לדוגמא, אם אתם צריכים תריסי גלילה לכמה פתחים, המחיר עבור מטר יהיה נמוך יותר. כמו כן, המחירים של תריסי גלילה ידניים יהיו בהכרח נמוכים יותר. המחיר משתנה בהתאם לבחירה, המחיר יכול להתחיל ממאות שקלים ולהגיע לכמה אלפי שקלים עבור ההתקנה וחומר הגלם עצמו.

ההמלצה שלנו היא ליצור קשר עם תהל תריסי גלילה לעסקים. אנחנו נגיע למקום ונעניק לכם את מירב האפשרויות בהתאם לתקציב שלכם. קחו בחשבון, בחירת חומר הגלם היא גם אמצעי אשר משפיע על המחיר. היום נוכל להשתמש בתריסי גלילה מאלומיניום, מדובר על תריסי הגלילה הנוחים ביותר, החזקים והזולים.

בעבר נטו להשתמש בתריסים מפלסטיק. כאשר מדובר על אמצעי הגנה, אנחנו לא ממליצים להשתמש בחומר הגלם הזה. מדובר על חומר גלם שאינו עונה על דרישות הבטיחות.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!