ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

 

ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונהכל מבנה הוא שונה ומיוחד ודורש תחזוקה. תחשבו כמה מרכיבים יש במבנה אחד: קירות חיצוניים ופנימיים, רצפה, גגות, מערכות שונות המרכיבות אותו, לובי, גינה, מדרגות, מעקות וזו רק רשימה חלקית. חברת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה דורשת מומחיות, מקצועיות, קשרים עם אנשי המקצוע וחברות מפתח נוספות וביצוע כל תהליכי התחזוקה בצורה הכי איכותית שיש כדי שניתן יהיה לשמור על מראה הבנייה ולנהל את כל התשתיות שקיימות בו גם בהיבט הפרקטי וגם בהיבט הבטיחותי. במדריך הבא נציג בפניכם את כל המידע לו אתם זקוקים לגבי ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה כולל יתרונות השירות, איך בוחרים חברה כזו וכמה זה אמור לעלות לכם.

 

מדוע יש צורך בחברת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה?

בבניינים רבים הבעלים מתקשים לנהל את כל האופרציה הזו שמכונה ניהול מגדל או ניהול מבנה. קחו לדוגמא בניין מגורים פשוט של 7 קומות ודמיינו כמה דברים יש לתחזק בו החל מהדברה כדי למנוע מצב של ג‘וקים, חרקים, מעופפים ומכרסמים, דרך תחזוקה בסיסית של הבניין, שירותי ניקיון, פינוי של הזבל ועוד. כמו שכבר אמרנו זה משהו שצריך התמחות ומומחיות בו. למעשה, רוב הבעלים והדיירים לא מסוגלים לטפל בכל היבטי התחזוקה במקביל, בעיקר במבנים גדולים מרובי קומות. זה יוצר בלבול, בלאגן והרי לכל אחד יש את התפקיד שלו.

 

לכן, יש צורך בחברה מקצועית המתמחה בניהול נכסים ומבנים בקרית שמונה שתוכל לספק לדיירים או לבעלי המבנה את כל השירותים תחת קורת גג באופן הכי יעיל במטרה לחסוך זמן ולייעל תהליכים. מישהו אחד שדואג להכל עבורנו לא משנה אם מדובר בתהליך תחזוקה, בטיחות או תיקון כלשהוא. יש לנו למי לפנות בכל זמן ובכל שעה, גם בחג, גם באמצע הלילה. לכן, אם אתם בעלים של חברה, מבנה או אחראים על ועד הבניין שלכם, כנראה שאתם צריכים חברה מקצועית שתדע לנהל את כל אנשי המקצוע ולספק עבורכם חבילת שירותים ייחודית המותאמת לצרכים שלכם.

 

למה זה חשוב?

משום שכל בניין בקרית שמונה מאופיין בצורה שונה והתשתיות בו אחרות. זה גם מאוד תלוי כמה הבניין ישן ואילו תהליכי תחזוקה נדרשים בו. אנשים רבים שמחפשים אחר חברת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה שואלים את עצמם מה זה בכלל כולל. אז ככה: שירותי ניהול ואחזקה של מבנה כוללים בין השאר:

  • אחזקה ותחזוקה שוטפת של המבנה- ניקיון, שמירה, גינון ותחזוקה של הגינה, פינוי פחי אשפה ונייר, פינוי כלי מחזור, ביצוע הדברה בזמן ועוד.
  • תחזוקה ואחזקה של תשתיות הבניין – על חברת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה להכיר את כל המערכות של הבניין ולהבין מה הדרישות המקצועיות בכדי לבצע טיפולי תחזוקה ותיקונים מסוגים שונים תוך שמירה על תפקוד תקין של כלל המערכות כמו למשל תחזוקה ותיקון של מעליות שנתקעו או יש בהן תקלות, מערכות מיזוג אוויר, מערכות גילוי אז ומתזים, מערכות בקרת מבנה ועוד.
  • טיפול שנתי לגנרטורים במבנה.
  • בקרת איכות ותיקוני שבר, בקרה לאיכות המתקנים והציוד במבנה.
  • טיפול בתקלות ותיקוני שברים.
  • החברה גם צריכה לוודא שהמבנה עומד בתקני בטיחות ואיכות.
  • הפעלת מוקד תפעולי לטיפול מהיר בתקלות שיש בבניין כמו סתימות, הצפות, קצרים חשמלים, בעיות בתאורה, מעלית ועוד.

 

איך בוחרים חברת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה?

כאשר אנו בוחרים חברת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה עלינו לשים לב לכמה דגשים עיקריים כמו למשל התאמת החבילה שעליה תשלמו על פי אופי המשרדים או אופיו של הבנייה.

 

מה זה אומר? כמו שכבר תיארנו לעיל, כל מבנה הוא שונה מהאחר ולכן חשוב לשים לב כי הדרישות משתנות מבניין לבניים. אחזקה של בניין משרדים שונה לגמרי מבניין מגורים ולכן על החברה להתאים את השירותים שאנו מקבלים לפי מספר הקומות והחדרים, כמות המעליות שיש לבצע בהן תחזוקה, שירותי ניקיון נדרשים, סוגי המערכות שיש בבניין, שטחים ציבוריים ועוד.

 

דבר נוסף שמשפיע על בחירת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה הוא כל נושא הבטיחות. כלומר, יש לוודא שאנו בוחרים חברה שפועלת ומחוייבת למען הבטיחות של כל המתקנים שיש בבניין עצמו. דבר נוסף שחשוב בהיבט הבטיחותי הוא הבטיחות של העובדים והדיירים עצמם.

 

מומלץ לבחור חברת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה שמקפידה על שירות איכותי, יעיל ואפקטיבי, מקפידה להעסיק. בעלי מקצוע איכותיים עם ידע וניסיון בתחום בכדי שכל תקלה שצצה תתוקן באופן הכי מהיר והכי מקצועי מבלי שתהיה הפרעה לשר הדיירים במבנה.

 

שירותי אחזקת מבנים קרית שמונה מה עוד זה כולל?

שירותי אחזקת מבנים בקרית שמונה כוללים עוד קשת רחבה של שירותים, פעולות תקופתיות, פעולות שוטפות, פעולות מנע ובדיקות שעל בעלי המקצוע שמועסקים תחת חסותה של החברה צריכים לבצע. יש מבנים למשל שמחייבים תחזוקה יומיומית כמו למשל בנייני משרדים שמגיעים אליהם אלפי עובדים ביום, לעומת מבנים אחרים שיש צורך בתחזוקה של רק 2 או 3 פעמים בשבוע, יש מבנים שיש צורך ביותר תיקונים בהשוואה לאחרים ולכן כדי שיהיה סדר, חברת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה חייבת לפעול לפי צ‘ק ליסט מסודר ומפורט בכל בניין בו היא פועלת.

  • עבודות בניה – הכוונה בעבודות בניה היא לכל מה שקשור לתחזוקה של המבנה בהיבט של גגות, קירות חיצוניים ושיפור מבנים בהיבט של שיקום. עם הזמן כל מבנה סובל מהתרופפות כתוצאה מפגעי הזמן ומזג האוויר. העבודות הללו כוללות שיפור וחיזוק הקירות, טיפול בצנרת, בדיקות תקופתיות על ידי אנשי מקצוע ועוד.
  • בדיקות של דלתות, שערים, חלונות ופתחים- חברת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה מקצועית תדאג לבצע את כל הבדיקות של הפתחים, השערים והחלונות בזמן, עוד לפני שנוצרות כל מיני בעיות, נזילות, התרופפות של צירים, מנעולים וידיות שנוטים להישחק די מהר. תחזוקה מונעת למשל מסייעת לשמור על כל הרכיבים הללו במקום, שלמים וחזקים.
  • מערכות אינסטלציה- הצפות, בעיות של נזילות הם משהו שכולנו מכירים. הבעיה עם מערכות אינסטלציה שהרבה פעמים לוקח המון זמן עד שאנחנו רואים שמשהו קורה ולכן בדיקה יסודית של המערכות הללו באה למנוע את אותם נזילות ובעיות במערכת. החלפה של שסתומים למשל יכול למנוע הרבה בעיות, תחזוקה של מערכות השקיה ובדיקות של הצנרת יכולות לעזור ולהפחית את הסיכוי לבעיות. כמובן שאם צצה נזילה או רטיבות, התפקיד שלנו הוא גם לטפל בבעיה.
  • תאורה ומערכות תאורה- אי אפשר בלי אור, אי אפשר בלי תאורה ואי אפשר בלי חשמל. שירותי אחזקת מבנים בקרית שמונה כוללים גם בדיקות של גופי תאורה ומערכות תאורה כחלק בלתי נפרד מבדיקות תקופתיות. כמובן, שאם יש איזושהיא בעיה כמו בעיות במערכת תאורה, קצרים חשמליים כתוצאה מכשלים בתאורה, נורות שנשרפו במבנה בלובי או במשרד, תפקיד החברה היא לדאוג שיתבצע תיקון כמה שיותר מהר.
  • כיבוי – בין השאר, חברת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה דואגת גם לבדיקת ציוד לבטיחות כיבוי אש, הכל בהתאמה לחוק. אי עמידה בדרישות הללו יכולה להוביל לקנסות ולכן חשוב לבצע את כל הבדיקות הנחוצות כולל תיקונים.
  • מערכות חימום וקירור- לפני הקיץ ולפני החורף חברת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה חייבת לדאוג לכל התיקונים ופעולות התחזוקה של המזגנים.

 

בנוסף השירות כולל שירותי גינון, שירותי ניקיון, תחזוקה של כל מערכות החשמל, טיפול בגנרטורים חירום, תחזוקה של מעליות, תיקוני אינסטלציה, טיפול ואיטום של הגגות, טיפול ותיקון של מרזבים, התקנה דלתות וחלונות כולל תיקון, טיפול באחזקה לכל סוגי המשאבות, טיפול במערכות אינטרקום ומצלמות אבטחה, ניהול ואחזקה של בנייני מגורים, עריכת ביטוח שנתי לבניין ועוד.

 

ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה יתרונות

ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונהכאמור, כל מבנה זקוק לתחזוקה מתאימה. שירותי אחזקה טובים ומקצועיים מסייעים לקדם המון נושאים בין אם מבחינה עסקית ובין אם למטרות אחרות. היתרון הראשון של השכרת שירותי חברת ניהול ואחזקת מבניםקרית שמונה הוא כל הנושא של ראש שקט. אם מדובר בבניין מגורים, כך אנו הדיירים יכולים לחיות בשקט ובשלווה מבלי לדאוג לתקלות ובעיות מסוגים שונים שצצות בבניין. אם מדובר בחברה או משרד, אנו יכולים להתמקד במטרות של המשרד או החברה. זה דורש ידע, ניסיון ולכן כל אחד צריך להתעסק בתחום שלו. כך נוכל להיות בראש שקט ולהתמקד במה שבאמת חשוב ביום יום שלנו. היתרון השני הוא בכך שאנו מקבלים שירותים בהתאמה אישית לפי הצרכים שלנו. יחד עם זאת, חברת ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה מאפשרת לנו לשמור על הבטחון של העובדים או הדירים, של הלקוחות החל מבטחון אישי מפני סכנות וכל מיני גורמים חיצוניים ועד ביטחון פנימי בתוך המבנה. החברה אחראית בין השאר לתקן מפגעים ושברים, מאפשר לכולם להרגיש בנוח ובטוחים.

 

ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה כמה זה עולה?

המחיר לשירותי ניהול, תחזוקה ואחזקה של מבנים משתנה ותלוי באופי המבנה ולשירותים לו הוא זקוקים. המחיר נע בין 5,000-100,000 ש“ח בחודש. יש חברות שגובות את העלות לפי חודש ויש כאלה שלפי שנה. המחירים מורכבים מהשירותים השונים כמו למשל שירותי תחזוקה של מעליות, שירותי שמירה ואבטחה למבנה, שירותי ניקיון, תחזוקה של חשמל, הדברה ועוד.

 

לסיכום, ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה הוא שירות חשוב מאין כמוהו וכולל מתן מענה מלא לעובדים, ללקוחות והדיריים בשלל נושאים כמו בקרת איכות, בדיקות תקינות, שיפוצים, ביצוע תיקונים והתקנות מסוגים שונים. החברה יכולה לספק תהליכים בהתאמה אישית לפי הצרכים של המבנה שלכם.

 

לפרטים נוספים אודות ניהול ואחזקת מבנים קרית שמונה ולקבלת הצעה משתלמת במיוחד, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע ולעזור לכם בכל שאלה או בקשה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

ניהול ואחזקת מבנים עומר

  כל מבנה הוא שונה ומיוחד ודורש תחזוקה. תחשבו כמה מרכיבים יש במבנה אחד: קירות חיצוניים ופנימיים, רצפה, גגות, מערכות שונות המרכיבות אותו, לובי, גינה,

קרא עוד »

ניהול ואחזקת מבנים חריש

  כל מבנה הוא שונה ומיוחד ודורש תחזוקה. תחשבו כמה מרכיבים יש במבנה אחד: קירות חיצוניים ופנימיים, רצפה, גגות, מערכות שונות המרכיבות אותו, לובי, גינה,

קרא עוד »

ניהול ואחזקת מבנים יפו

  כל מבנה הוא שונה ומיוחד ודורש תחזוקה. תחשבו כמה מרכיבים יש במבנה אחד: קירות חיצוניים ופנימיים, רצפה, גגות, מערכות שונות המרכיבות אותו, לובי, גינה,

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!