ניהול נכסים – ליווי צמוד ומענה לכל בעיה

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

כולם מחפשים דרך להשקיע ואפיק הנדל"ן הוא מבין אפיקי ההשקעה הבטוחים ביותר. אנחנו נוכחים לראות יותר ויותר משקיעים אשר רוכשים נכסים, אבל איך הם אמורים לטפל בכל הנכסים האלה? מה קורה כאשר הנכס שרכשתם להשקעה נמצא בחו"ל או במרחק של עשרות קילומטרים מכם? בשביל זה יש לכם ניהול נכסים.

 

מה זה ניהול נכסים?

במקרה בו רכשתם בית, חנות או משרד למטרות השכרה ואתם לא רוצים להתעסק בזה (כי זה דורש המון תעסוקה), יש לכם חברה אשר מתמחה בניהול נכסים. התפקיד של החברה היא למצוא לכם שוכרים, לעמוד בפני כל החוזים הנדרשים, לגבות תשלום, לבצע תיקונים במקרה הצורך, תחזוקה של הנכס, וועד בית ועוד כל גורם אשר דורש התערבות מצד בעל הנכס. למעשה, החברה היא המייצגת שלכם בפני הלקוחות שלכם. ניהול נכסים מתאים למי שמעוניין להשקיע ולרכוש מספר או אפילו נכס אחד להשקעה. בדרך כלל, כאשר מדובר על נכס אחד יש לכם את האפשרות להתנהל לבד, אבל זה עדיין דורש מכם התערבות של גורם מקצועי לצורך החוזים. במקרה בו הנכס נמצא רחוק מכם, אתם תרצו חברה אשר מתמחה בניהול נכסים – היא כבר תדאג לכך שיהיה לכם ראש שקט.

 

הכנסה פסיבית

כאשר אנחנו רוכשים נדל"ן להשקעה החלום שלנו הוא הכנסה פסיבית, אבל זה כל כך פשוט. הכנסה פסיבית הוא סכום כסף שזורם לכם לכיס מדי חודש ללא שום התערבות מצידכם. לכן, גם אם אתם רוכשים בית ולא נעזרים בניהול נכסים, זה לא אומר שיש לכם הכנסה פסיבית. ברגע בו יש לכם בכל פעם קריאות ואתם צריכים לדאוג לתחזוקה של המבנה, זה הופך לעבודה צדדית שיכולה לדרוש מכם המון. בדיוק בשביל זה יש לכם חברה של ניהול נכסים. החברה יכולה לעבוד בסדרי גודל שונים של מספרי הנכסים. לדוגמא, אם רכשתם בניין משרדים, אתם חייבים בעל מקצוע אשר ידע לנהל את כל התחזוקה של המבנה, יענה לדרישות הלקוח. במילים אחרות, לתת שירות הולם, רק ככה תוכלו להתפתח.

 

איך בוחרים חברה לניהול נכסים?

הבחירה שלכם בחברה לניהול נכסים צריכה להיות מאוד שקולה ועליכם לוודא כמה פעמים מול מי אתם עומדים. המטרה שלכם היא לבדוק לאיזה חברה יש את הניסיון הרחב ביותר, ואילו שירותים היא מציעה לכם. אתם רוצים חברה אשר תהיה אתכם בקשר שוטף, ליווי צמוד גם לכם וגם למי ששוכר את הנכס שלכם. כמו כן, עליכם לראות שהחברה מציעה לכם מחיר הוגן לגבי העבודה שלה. המחיר נקבע בהתאם למבנה עצמו, גודלו ומצבו. ברגע בו מדובר על נכס ישן עם תקלות רבות המחיר יכול להיות גבוה יותר. במקרה בו מדובר על מבנה חדש, המחיר גם יכול להיות גבוה עבור התחזוקה כי הדרישות של הלקוח יהיו גבוהות מאוד.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!