צבע לבריכות פיברגלס- כיצד לצבוע בריכות פיברגלס?

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

בריכות פיברגלס מהוות את בריכות השחייה הנפוצות ביותר עבור שימוש ביתי כיום וזאת בשל קלות ההתקנה שלהן והתחזוקה הקלה באופן יחסי לבריכת שחייה מבטון וכן האיכות הגבוהה שלהן. מעבר לכך, יש להן מראה עשיר ויוקרתי. בריכות שחיה ביתיות מפיברגלס עשויות סיבי זכוכית ופוליאסטר והן מוחזקות באמצעות שלד מתכת אשר מצופה בפיברגלס. הציפוי של הבריכה המדוברת מעניק  לבריכה את ההגנה המקסימלית מפני דהייה שיכולה להיווצר בשל השמש היוקדת וכן, מעניק עמידות גבוהה לבריכה.

מה מייחד בריכות פיברגלס?

מה שמייחד את הבריכות הללו כאמור הוא קלות ההתקנה שלהן ובד בבד קלות התחזוקה שלהן עם העיצוב המיוחד והמראה המרשים. את הבריכות הללו ניתן להתקין בקלות בכל חצר הן כבריכה שקועה והן כבריכה אשר מונחת על הקרקע. הן מורכבות מבטון ומותאמות לצורת הבריכה וגודלה. בריכות פיברגלס עמידות בפני רעידות אדמה, הן אינן נסדקות גם אם הן ממוקמות בתוך האדמה ובסיום ההתקנה של הבריכה מצפים אותה בחומרי איטום עמידים מאוד אשר יבטיחו לבריכה תוחלת חיים ארוכה.

כיצד מתחזקים בריכת שחייה מפיברגלס?

בריכת שחייה מפיברגלס ידועה כאמור כבריכת שחייה אופטימלית עבור כל בית פרטי, אך בד בבד, חשוב להבין כי תחזוקה נכונה קריטית עבור בריכה זאת. אי תחזוקה נכונה של הבריכה עלולה לפגוע בבריאות שלכם ושל דיירי הבית ועל כן, עליכם לבצע את כל הפעולות הנדרשות כדי לשמור על מי הבריכה נקיים וטובים לרחצה לרבות: לבדוק את רמת ה-PH במים, לדאוג להכלרה של הבריכה על ידי כמות מדודה של כלור שתשמיד את כל החיידקים וכן בסיום השימוש בבריכה כדאי מאוד לכסות אותה בכיסוי בריכה מתאים  וזאת כדי למנוע כניסה של חרקים. מעבר לכך, חשוב מאוד לדאוג לתחזוקה של חומר הגלם שממנו הבריכה עשויה, לצבוע אותו בצבעים רלוונטיים כאשר יש צורך, לנקות אותו ועוד.

כיצד לצבוע בריכת פיברגלס?

אם יש לכם בריכת פיברגלס אשר עברו כמה שנים מאז שהרכבתם אותה והצבע שלה כבר דהה או התקלף, כדאי שתדעו כי אתם יכולים לצבוע את הבריכה מחדש. צביעה מחדש של בריכת פיברגלס מסייעת בשמירה על החומר עצמו, אך חשוב כמובן להבין כיצד צובעים פיברגלס בצורה הנכונה. התפקיד של הצבע באופן כללי הוא גם לשמש כמעטפת הגנה.

חשוב לדעת כי מדובר על  צביעה בשתי שכבות לפחות ועל כן, חשוב לחכות ששכבה אחת תתייבש טרם מוסיפים את השכבה השנייה. לא פעם בבריכה גדולה יהיה צורך גם בשכבת הגנה שלישית עם צבע מיוחד. לך הצביעה יש לשים לב שמשתמשים במברשות מתאימות לצורך טיפול בפינות.

איך בוחרים צבע לצביעת בריכות פיברגלס?

בחירת צבע לבריכות פיברגלס היא דבר חשוב מאוד. לא בוחרים בכל צבע באשר הוא עבור צביעת בריכה מעין זאת, אלא, יש צורך לבחור בצבע אפוקסי ייעודי הרלוונטי עבור צביעת בריכות עשויות פיברגלס. בחירה בצבע שלא מתאים לחומר הגלם העומד על הפרק, יכולה לפגוע הן במראה של הבריכה והן לעמידות של הציפוי. כלומר, הציפוי לא יהיה עמיד בפני המים, השמש ועוד אם הוא לא יהיה באמצעות צבע מתאים. על כן, אם אינכם יודעים באיזה צבע עליכם לצבוע בריכת פיברגלס, שוב מאוד שתתייעצו עם מומחים בתחום.

לאחר הצביעה יש להמתין ולחכות שהשכבה האחרונה תתייבש באופן סופי טרם עושים שימוש מחודש בבריכה. מומלץ להוסיף את המים לבריכה רק לאחר שבוע, כאשר כבר אפשר להיות בטוחים שהצבע נקלט היטב ושכמות גדולה של מים לא תגרום לנזילה של הצבע.

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!