שורשים בביוב – מה זה וכיצד זה נוצר

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

הרבה פעמים אנחנו שומעים מבעלי מקצוע בתחום האינסטלציה בכלל והביוב בפרט, על מצב של היווצרות שורשים בתוך צנרת הביוב. אנחנו יכולים לקרוא על כך מאמרים ומדריכים רבים וכן אנחנו יכולים לשמוע על כך מצד אנשים שהתמודדו או מתמודדים עם בעיה זו.

שורשים בביוב הוא דבר שכיח במקרים מסוימים, בפרט כשמדובר על מבנים ישנים עם צנרות שקיימות שנים רבות. מדובר על בעיה שנובעת מעצם העובדה ששורשי עצים חודרים אל תוך הצנרת, למעשה, הם חותכים אותה או עושים בה חורים, וגורמים לה לנזק משמעותי. כמו כן מעצם זה שהשורש גורם נזק פיזי לצנרת עצמה והן מעצם זה שהוא חוסם אפשרות למעבר רגיל בתוכה. מעצם זה שהשורש נכנס אל תוך הצנרת, מוביל למצב שנוצרת סתימה ואז אי אפשר להמשיך ולהשתמש בצנרת עד שמטפלים בבעיה זו.

בעיה של שורשים בביוב איננה בהכרח מתגלה מיד. לרוב היא תתגלה אחרי שאנחנו נרגיש שיש בעיה מסוימת בצנרת, ובתהליך הבדיקה, קרי אבחון הבעיה, אז יהיה ניתן לראות מה בדיוק גורם לכך שאנחנו לא יכולים להשתמש בצנרת בצורה נכונה. יכול להיות שאלו יהיו שורשים דקים ועדינים, אך מעצם זה שהם ייכנסו אל תוך הצנרת, כבר יגרמו לה לנזק. כאן המקום להדגיש, השורשים גדלים כל הזמן, ולכן אנחנו צריכים להיות מודעים לעובדה שהבעיה עלולה להחריף עם הזמן.

 

מי יכול לטפל בבעיה זו?

בשביל לטפל בבעיה כמו שורשים בביוב, אנחנו צריכים כמובן להזמין אנשי מקצוע שמתמחים בכך. מדובר על מומחים בעבודה עם מערכות ביוב, אשר ידעו תחילה לאבחן את הבעיה ולאחר מכן לגשת ולטפל בה.

צריך לומר, הטיפול חייב להיות מאוד ספציפי ורגיש, זאת על מנת לשמור שהצנרת לא תיפגע, וכן על מנת שלא יווצר מצב שהבעיה תחזור על עצמה. לכן גם לפני שמבצעים תהליך של תיקון, משתמשים במצלמות אשר אמורות לספק תמונת מצב אמיתית ומדויקת לגבי מצב הצנרת וכן לגבי התפשטות השורשים.

על פניו, אנחנו יכולים להשתמש בחומרים אשר נמכרים בחנויות לציוד בנייה וחנויות אחרות שמתעסקות בתחום, בשביל לטפל בבעיה. אך עדיף לשכור אנשי מקצוע שידעו איך לגשת לעניין ולבצע טיפול רציני ומסיבי יותר.

 

איך אפשר לטפל בשורשים?

בשביל לטפל בשורשים, אחרי שאנחנו מאבחנים בבעיה, יש לגשת ולבצע חיתוך שלהם בצורה נכונה, על מנת שהם לא יחזרו ויגדלו שוב. צריך לבצע את החיתוך בנקודות הנכונות ולייצר מצב שהם יפסיקו לגדול או לנתב את הגידול שלהם לאזור אחר, שלא יבואו במגע עם הצנרת.

מעבר לכך, אזי שיש לטפל בצנרת עצמה. יש לנקות אותה ולהחליף את כל החלקים הפגומים, על מנת שהיא תוכל לחזור ולשרת אותנו כפי שאנחנו מצפים וצריכים, על הצד הטוב ביותר לאורך זמן.

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!