שיפוץ דירה וצבע בגבעת שמואל

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

אם אתם מתגוררים בגבעת שמואל ואתם מרגישים שהבית שלכם כבר לא נראה טוב. אם אתם מרגישים שאתם חייבים לשדרג את הבית שלכם על מנת להרגיש הכי טוב שאפשר בו, אין ספק כי תהליך שיפוץ יכול לסייע לכם להגשים את החלום שלכם ולקבל את הבית המושלם למגורים. כמובן שעבור תהליך שיפוצים מקצועי ואיכותי שיסב לכם את התוצאות הטובות ביותר, יש לבחור קבלן שיפוצים בגבעת שמואל אשר ידוע כמקצועי ומנוסה בתחום וכן, שיש עליו לא מעט המלצות.

מה כולל תהליך שיפוץ דירה?

אם אתם מעוניינים לשפץ את הדירה שלכם, אתם יכולים לבחור בין תהליך שיפוץ קוסמטי שיכלול שינוי שטחי יחסית ויבוא לידי ביטוי בצביעת הבית, בהום סטיילינג ועוד. אולם, אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לשפץ את ביתכם בצורה יסודית, שיפוץ בית מעין זה יכול לכלול שיפוץ של מגוון חדרים, הוספת חדר לבית, עיצוב חלל מחדש, הוספת עבודות גבס, צביעת הקירות, החלפת תשתיות ועוד. עבור תהליך שיפוץ מקיף ויסודי שכזה, עליכם לבנות תוכנית. מי שיבנה לכם את התוכנית יהיה אדריכל לרוב. מי שיוציא את התוכנית לפועל יהיה קבלן שיפוצים.

מה תפקידו של קבלן שיפוצים?

תפקידו של קבלן שיפוצים הוא לבצע את תוכנית השיפוצים שלכם, שלב אחר שלב. הוא עובד מול אנשי המקצוע הנדרשים בתהליך השיפוץ. הוא בונה לוז מסודר שבו כל איש מקצוע הרלוונטי לתהליך השיפוץ יבצע את עבודתו בהתאם לסדר כרונולוגי של העבודה, הוא ישגיח על העבודה של אנשי המקצוע ויבצע עבודות שונות בעצמו. מדובר על איש מקצוע חשוב מאוד עבור תהליך שיפוץ ועל כן, אין להתפשר עליו כמובן.

עבודות צביעה- מתי הן מתבצעות?

עבודות צביעה בתהליך שיפוץ בית לרוב יתבצעו כאחד מהשלבים המאוחרים יותר של תהליך השיפוץ. אם חשבתם שכאשר מדובר על עבודות צביעה מדובר על צביעת הקירות בלבד, חשוב שתדעו שמדובר על הרבה מעבר לכך. צביעה איכותית תכלול עבודת הכנה של הקירות, סתימת סדקים וחורים בקירות, ביצוע שפכטל, קילוף צבע ישן ועוד. לאחר מכן יש לבצע את עבודת הצביעה בהתאם לבצע שבחרתם בצורה מדויקת ואיכותית וזאת בכדי להעניק לבית את המראה הטוב, החדיש והרענן ביותר בתום תהליך השיפוץ.

כמה עולות עבודות צביעה?

אם אתם מעוניינים לדעת כמה יעלו לכם עבודות צביעה מעבר לתהליך השיפוץ הכולל, כדאי שתדעו שהמחיר משתנה בהתאם לגודל הדירה וכמות הקירות שיש לצבוע בה. מחיר צביעת דירה 100 מטר יתחיל לרוב מ4000 ₪. מחיר צביעת דירות קטנות יותר יהיה זול יותר ומחיר צביעת דירות גדולות יותר יהיה יקר יותר. כמובן שחשוב מאוד לבחור רק באנשי מקצוע שיודעים כיצד לבצע עבודות צביעה בצורה מדויקת, איכותית ומקצועית על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!