תהליך עיצוב דירה מודרנית

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

עיצוב דירה מהווה משימה שכדאי מאוד לתת לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום העיצוב לעסוק בה. המטרה של כל אדם בכל הנוגע לעיצוב הדירה שלו היא להפוך אותה למקום הנוח והנעים ביותר למגורים ובד בבד, לגרום לה להיות דקורטיבית ומרשימה מבחינת הנראות הויזואלית שלה. על אף שניתן למצוא כיום סגנונות עיצוב שונים עבור דירות מגורים, עיצוב דירה מודרני מהווה את אחד מסגנונות העיצוב הפופולאריים והנבחרים ביותר. כמובן שאם אתם מעוניינים לעצב את דירת המגורים שלכם בסגנון מודרני, כדאי מאוד שתבחרו במעצבת פנים שתסייע לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

 

המאפיינים של עיצוב דירה מודרני

עיצוב פנים מודרני מתאפיין בפרופורציות ואיזון בין נפח, צורה, אסתטיקה, ניקיון ופשטות. החלל המודרני מעוצב באופן נקי מקישוטים והוא מתבסס על צורות גיאומטריות וקווים ישרים. החומרים הבולטים הינם: עץ, זכוכית, שיש, בטון ומתכת בצורה הטבעית שלהם. המרקמים וההדפסים הבולטים בסגנון העיצוב המדובר יהיו דפוסים מעודנים.

העיצוב המדובר כולל שימוש בריהוט מרחף, מעקות זכוכית, פתרונות אחסון חכמים שמסייעים לבני הבית לשמור על מראה נקי ואסתטי כאשר יש להתאים בין גודל הריהוט לגודל החלל.

הגוונים האפשריים לעיצוב פנים מודרני יהיו: שחור, לבן, שמנת, צהוב, אדום, ירוק, בהיר, דובדבן, פנינה, כסף ועוד. יש צורך לעשות שימוש בגוונים מנוגדים על מנת ליצור ניגודיות שתעניק עניין לעיצוב. כמו כן, יש להשתמש בצבעים מבריקים.

העיצוב המודרני שם דגש מהותי על תאורה הן מבחינת גופי התאורה והן מבחינת הגוון של האור. החלונות של הבית המודרני לרוב יהיו חלונות זוגיים רחבים אשר יאפשרו כניסה משמעותית של אור, החלונות ימוסגרו עם אלומיניום והתאורה המלאכותית תהיה בעלת גוון אור בהיר, כמעט שקוף. גופי התאורה יכללו לרוב: מנורות קיר, עמעמים, נורות קטנות מפוזרות בחלל ועוד.

אחד המאפיינים הבולטים של העיצוב המודרני הוא הפרקטיות. המטרה היא ליצור חללים פרקטיים שמסייעים לבני הבית לבצע את כל הפעולות שלהם בצורה נוחה ויעילה.

 

כיצד מעצבת פנים נכנסת לפרויקט בסגנון מודרני?

מעצבת פנים אשר בוחרים עבור פרויקט עיצוב בסגנון מודרני, תשים דגש כאמור על הפונקציונאליות בעיצוב וגם על המראה הוויזואלי שיתאים לכל חלל בבית בהתאם לעיצוב המודרני. המעצבת תבחן את חלל הבית, תדבר עם דיירי הבית ותבין כיצד הם רואים את ביתם ומה הם מצפים תתכנן תוכנית מדויקת המתבססת על המאפיינים והיסודות של העיצוב המודרני ובד בבד תואמת לחלל הנתון ולתקציב העומד על הפרק. לאחר הכנת התוכנית היא תציג אותי לבעלי הבית כאשר המטרה היא שיאשרו אותה או שיעירו הערות שונות עליה.

 

כיצד מתבצעת התאמה בין חללי הבית בסגנון מודרני?

כל חלל בבית ניתן לעצב בסגנון העיצוב המודרני. ליצירת מראה מודרני במטבח יש לוותר על פיתוחים וקישוטים של דלתות וארונות ולשמור על חזיתות נקיות וישרות. כמו כן כדאי לוותר על ידיות רגילות ולשלב ידיות אינטגרליות שאינן מושכות תשומת לב. יש לשלב אלמנטים עגולים בכדי שלא ייווצר מראה קר ונוקשה כגון: גוף תאורה עגול המחופה בפורניר.

בכדי לעצב את הסלון בסגנון מודרני כדאי להשתמש בנפחים. כדאי לחלק בהתחלה את החלל בהתאם לפונקציות שונות כגון: אחסון, ישיבה, בידור ועוד. לאחר מכן יש להגדיר נפח בהתאם לכל פונקציה, כאשר הנפח צריך להיות בצורה גאומטרית פשוטה שתיצור את הצורניות של הרהיטים, כך לדוגמא: הספות יכולות להיות בצורת ר, השולחן של הסלון יכול להיות מרובע או עגול, המזנון יכול להיות מלבן צר וארוך ועוד. בכדי לאזן בין הצורות הגאומטריות מומלץ לשלב בין חומרים שונים וצבעים רכים.

בכדי ליצור סגנון עיצוב מודרני בחדר השינה, מומלץ להשתמש בקווים ישרים. כמו כן, כדאי מאוד לשלב רהיטים מרחפים כגון: שידות צד מרחפות, מיטה מרחפת ועוד.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!