חיטוי מאגר מים בבניין משותף

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

זהו תהליך שבו מנקים את מאגר המים של בניין משותף בתמיסה אנטי-מיקרוביאלית למניעת זיהום. ניתן לחטא מאגר מים על ידי החדרת תמיסה אנטי-מיקרוביאלית לתוכו. תהליך זה יכול להיות אוטומטי בעזרת זרוע רובוטית המזרקת את התמיסה לתוך המאגר. שיטה הראשונה גוזלת פחות זמן, אבל אנשים דיווחו על בעיות עם רובוטים שנשפכים או שבירים בקבוקים, מה שהופך את השיטה הזו ליעילה פחות. השיטה השנייה לוקחת יותר זמן, אבל

 

מאגר מים הוא מיכל אגירה המכיל מים לשימוש בבניין משרדים

בית ספר או מתקן משותף אחר. המאגר ממוקם בדרך כלל על גג הבניין וניתן לגשת אליו מתוך הבניין. מאגרי מים עשויים לרוב מפלדה או בטון ויש להם פתח גדול בחלק העליון למילוי וריקון. למאגר יש כיסוי כדי להרחיק לכלוך ופסולת. הכיסוי גם עוזר לשמור על לחץ במיכל אם הוא בלחץ. ניתן לחטא את פנים המאגר בטבליות כלור, אך יש לעשות זאת באופן קבוע כדי לשמור על הניקיון. הדרך שבה אנו מחטאים מאגרי מים בבניינים משותפים משתנה. במקום להסתמך על כלור כדי להרוג חיידקים, אנו משתמשים כעת באור UV. יש לזה מספר יתרונות, כולל זה שהוא יותר ידידותי לסביבה ואינו משאיר שאריות כימיות. ניתן להשתמש באור UV במאגר המים כדי להרוג חיידקים ללא שאריות כימיות שנותרו מאחור. מאגר המים בבניין משותף לרוב אינו מחוטא או מסונן. זה יכול להוביל להתפשטות של מחלות. ישנן שתי דרכים לחטא מאגר מים בבניין משותף: שימוש בטבליות כלור ושימוש באור UV. טבליות כלור זולות יותר, אך יש להחליף אותן כל שישה חודשים. אור UV הוא יקר יותר, אך אין צורך להחליף אותו והוא הורג חיידקים מהר יותר מכלור.

 

חשוב לנקות את מאגר המים בבניינים משותפים

כי זה ישמור על המים טריים ותברואתיים. הצעד הראשון הוא לנקות את פני המאגר עם סבון, מים חמים ואקונומיקה. השלב השני הוא להשתמש בשואב מים כדי לשאוב לכלוך או פסולת רופפים שעלולים להיות במאגר. השלב השלישי הוא למלא את המאגר במים טריים וקרים מהברז שלך בבית. המים הם המשאב החשוב ביותר. אנו משתמשים בו לשתייה, לבישול, לניקוי ולמטרות אחרות. אבל אנחנו גם מודעים לכך שהמים עלולים להיות מזוהמים על ידי חיידקים או וירוסים שעלולים לגרום לבעיות בריאותיות חמורות. השלב הראשון בחיטוי מאגר מים הוא להרתיח את המים לפחות 5 דקות כדי להרוג חיידקים ווירוסים. תהליך זה לא יסיר מתכות כבדות או כימיקלים מהמים אז אתה צריך להשתמש במסנן בשביל זה. השלב השני הוא לערבב את המים הרתוחים עם אקונומיקה כלור (תמיסת 10%) ולתת להם לעמוד לפחות 15 דקות לפני השימוש בו שוב.

חלק זה יתמקד בחשיבות חיטוי מאגר מים בבניין משותף. מים הם אחד המשאבים החשובים ביותר שאנו צריכים כדי לחיות ובלעדיהם, לא היינו יכולים לשרוד. מקורות המים עלולים להיות מזוהמים על ידי חיידקים מזיקים, וירוסים וטפילים שעלולים להוביל למחלות קשות ואף למוות. חשוב שמקורות המים יהיו במעקב וחיטוי באופן קבוע כדי לוודא שהם בטוחים לשימוש.

מאגר הוא מיכל גדול המאחסן מים לשימוש עתידי. מטרת המאגר היא לספק מי שתייה נקיים למקרה חירום כמו אסון טבע או הפסקת חשמל. מאגר בדרך כלל מורכב משני חלקים: מיכל האגירה התת-קרקעי והמיכל או המגדל העל-קרקעי שבו הוא אוסף מי גשמים מהמרזבים ומטה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

בחירת החלון המושלם לגג הרעפים שלך: מדריך מלא

בבואכם לבחור חלון לגג הרעפים שלכם, ישנן מספר אפשרויות שיש לקחת בחשבון. כמה סוגים נפוצים כוללים חלונות צוהר, חלונות גג וחלונות גג. חלונות גג הם בחירה פופולרית לאספקת אור טבעי ואוורור, בעוד שחלונות גג מציעים גישה נוחה לגג לצורך תחזוקה. חלונות דורמר, לעומת זאת, יכולים להוסיף עניין אדריכלי לביתכם.

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!