מה עושים עם אף אחד לא רוצה להיות ועד בית

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

תפקיד ועד הבית הפך עם הזמן לכאב ראש לא קטן. התפקיד כולל עבודה רבה בגביית תשלומים, הנפקת דוחות וקבלות, תחזוקת הבניין ותקשורת עם השכנים.

לכן, אין זה מפתיע כי לעיתים דיירי הבניין נתקלים במצב כי אף אחד לא רוצה להיות ועד בית. מה עושים במצב כזה? אל דאגה יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם.

מינוי חברת ניהול ועד בית

בעקבות הקושי של בניינים רבים לנהל עצמאית את ועד הבית, ישנה מגמה הולכת וגוברת של מעבר לניהול ועד הבית על ידי חברה חיצונית.

חברת הניהול משמשת כוועד הבית של הבניין לכל דבר ועניין- כולל גביית תשלומים, התעסקות משפטית עם סרבני תשלום, פנייה למפקח על רישום הקרקעין, תחזוקת הבניין ועוד.

היתרונות בחברת ניהול ועד בית חיצונית

לבחירת חברת ניהול ועד בית מקצועית ואיכותית תהיה השפעה ישירה על סביבת המחייה שלכם ואף על שווי הנכס שלכם.

עבודה איכותית מקצועית ומנוסה

חברת ניהול מנוסה אשר פועלת במספר בניינים, מעסיקה צוות עובדים מקצועי אשר מכירים את מערכות הבניין ואת אופן הטיפול והתיקון במקרה של תקלות ובקשות. שימוש בשרותיה של חברת ניהול ועד בית תבטיח לכם עבודה איכותית בראש שקט.

חסכון בזמן

שימוש בשרותיה של חברה חיצונית תשחרר את דיירי הבניין מהתעסקות בכל מה שבעבר הצטרכו לעשות כוועד בית. בנוסף, החברה תוכל לבצע את רוב עבודות התחזוקה בשעות בהן אנשים נמצאים בעבודה בשונה מועד בית עצמאי בהם מעט מאוד אנשים יכולים לתרום מזמנם במהלך שעות היום.

תגובה מהירה לתקלות

מטבע הדברים, חברה חיצונית איכותית תדע לתת מענה בזמן קצר ובכל שעה על ידי מוקד טלפוני והעסקת עובדי תחזוקה קבועים לאורך כל שעות היממה.

פתרון סכסוכים באופן אובייקטיבי

חברת ניהול ועד בית משמשת כגוף שלישי בכל הנוגע לפנייה לשכנים שאינם שומרים על ניקיון, טיפול משפטי בסרבני תשלום ופתרון סכסוכי שכנים.

חברת ניהול בניינים קלינטון

חברת ניהול בניינים קלינטון מתמחה בניהול ועד בית לבניינים גדולים וקטנים ובעל ניסיון עשיר ומוכח בתחום.

קלינטון מספקת שירות בהתאמה אישית לכל בניין ובונה תוכנית שירות בהתאם לצורכי הבניין ודרישות הדיירים.

אז אם שאלתם את עצמכם מה עושים אם אף אחד לא רוצה להיות ועד בית, התשובה פשוטה- פונים לקלינטון!

 

 

 

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!