נגרם לכם נזק מים בדירה? המאמר הבא בשבילכם!

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

נזקי מים הם בעיה נפוצה שיכולה לקרות לכל אחד. חשוב לדעת איך להתמודד עם נזקי מים, גם לאחר שקרו. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמטפלים בנזקי מים, כמו גובה המים ומה נפגע מהמים.

מה גורם לנזקי מים?

ישנם גורמים רבים לנזקי מים, אך הם נובעים בדרך כלל מצינור שבור או גג דולף. זה יכול לנבוע גם מהצפות במהלך גשם חזק או סערה. נזקי מים מייבשים הם הגורם השכיח ביותר לנזקי מים לבתים ולעסקים. אם נכס הוצף, אתה צריך להוציא את המים בהקדם האפשרי. ייבוש רצפות רטובות, שטיחים ורהיטים יכול לסייע במניעת התפתחות עובש ובעיות אחרות הקשורות לעובש. אם יש לכם נזילת מים, חשוב לפעול במהירות. ככל שהנזילה לא תטופל זמן רב יותר, כך עלול לקרות נזק רב יותר לביתך. השלב הראשון הוא לסגור את אספקת המים ולמצוא את מקור הנזילה. זה יכול להיות צינור שבור או מתקן פגום. לאחר מכן הזמינו אינסטלטור שיתקן את הנזילה ויעריך כל נזק נוסף שאולי נגרם כתוצאה מחדירת מים לקירות או לרצפות שלכם. כמו כן, חשוב להסיר מים עומדים בהקדם האפשרי, במיוחד אם הם התקבצו על הריצוף או הרהיטים שלכם. הסר פריטים רטובים גם מהבית שלך והשתמש במאווררים כדי לייבש אזורים לחים מהר ככל האפשר כמובן להמשך הטיפול מוזמנים להזמין את חברת dry- ייבוש נזקי הצפות.

ייבוש נזקי מים עלולה להיות בעיה יקרה מאוד עבור בעלי בתים ועסקים. זה יכול לגרום לעובש ולבעיות אחרות שאולי לא יראו עד שיהיה מאוחר מדי. הדרך הטובה ביותר למנוע נזקי מים היא לגרום לבעל מקצוע לבדוק את הנכס שלך באופן קבוע. הם יבדקו את הגג, המרזבים, הנפילות והקירות החיצוניים עבור כל סימני נזילה. אם אתה מבחין בנזילות או כתמי מים על התקרה, הרצפות או הקירות שלך, פנה מיד לאיש מקצוע! ייבוש נזקי מים היא בעיה רצינית שיכולה לקרות לכל אחד.

אבל יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי למזער את הנזק

1. כבה את אספקת החשמל והמים לאזור המוצף, במידת האפשר. אם לא, כסו אותו במגבת רטובה והמתינו לעזרה שתגיע.

2. הסר את כל חפצי הערך מהאזור והנח אותם במקום בטוח למעלה.

3. לספוג כמה שיותר מהמים במגבות או סמרטוטים, ואז לייבש אותם עם מגבת או סמרטוט אחר כדי שלא ימשיכו לספוג עוד מים מהרצפה שמתחתם

4. בקש ממישהו להתקשר עבורך לחברת הביטוח שלך אם יש לך נזק שאינו מכוסה בפוליסת ביטוח הדירה שלך

נזקי מים מתייבשים נגרמים כאשר מים נכנסים למבנה המבנה והוא מתאדה. זה יכול לקרות דרך גג דולף, חלונות או דלתות. הדרך הטובה ביותר לייבש את הבניין היא לפתוח את כל הדלתות והחלונות על מנת לאפשר זרימת אוויר. הצבת מאווררים במקומות אסטרטגיים גם תעזור בתהליך זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

רצפה

ריצוף אפוקסי לבית – יתרונות וחסרונות

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים בוחרים להתקדם לפתרונות ריצוף מתקדמים המשלבים בין עיצובים חדשניים לאיכות ופונקציונליות, ולמראה אחיד שמעניקה רצפת אפוקסי לבית, בעיצוב דירות ובתים חדשים ובשיפוץ בתים פרטיים ודירות מגורים קיימים. 

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!