ביטוח בניין משותף – השוואת מחירים

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

ביטוח בניין משותף - השוואת מחירים

בניין משותף הוא מבנה שקיימות בו שתי דירות ומעלה ובכל דירה יש דייר אחר. בבניינים משותפים כל דירה היא בפני עצמה ואזורי המחייה המשותפים כמו הלובי, חדר המדרגות, המעלית ועוד, שייכים לכלל דיירי הבניין. ביטוח בניין משותף מבטח את אזורי המחייה המשותפים בבניין.

 

מה זה ביטוח בניין משותף?

ביטוח בניין משותף הוא ביטוח הבניין ואזורי המחייה המשותפים בו. ביטוח בניין משותף, רלוונטי לכל מי שגר בבניין משותף, כלומר שתי דירות ומעלה, כפי שמצוין לעיל. ביטוח בניין משותף מבטח את הבניין מפני נזקים שונים או תביעות נזקים של אחרים. ככל שהבניין מכיל יותר חללים משותפים (בריכה, חדר כושר, חדר משחקים ועוד) כך חשוב יותר לבטח אותו.

 

מה חשוב לבדוק בביטוח בניין משותף השוואת המחירים?

כאשר רוכשים ביטוח בניין משותף, חשוב לוודא בתהליך השוואת המחירים שהסעיפים (שכתובים בהמשך) כלולים בפוליסה. יש פוליסות שמציעות יותר, וכמובן שבתוספת תשלום ניתן להוסיף עוד סעיפים לביטוח הבית המשותף. אך, חשוב שלפחות שלושת הסעיפים הבאים יהיו חלק מהפוליסות שתבדקו בהשוואת המחירים.

נזק לחללים משותפים

ביטוח בית משותף נועד קודם כל לביטוח המבנה עצמו. כלומר, במקרה של נזק כלשהו למבנה, הביטוח יכסה את עלויות התיקונים הנחוצים ושיפוץ המבנה. כל דבר חיצוני שעלול לגרום לנזק בחללי הבניין המשותפים, כמו שריפה, רעידת אדמה, הצפה, התפוצצות בלון גז ועוד, צריך להיות מכוסה על ידי ביטוח בניין משותף. תיקונים של נזקים אלה עלולים להיות יקרים מאוד ולהגיע לסכומים שדיירי הבניין לא יוכלו לעמוד בהם. לכן חשוב לרכוש פוליסה מקיפה עבור נזקים אלה.

נזק לצד ג׳

כיסוי במקרה של נזק לצד ג׳, הוא חשוב מאוד. בצד ג׳ הכוונה היא לכל מי שלא מתגורר בבניין. זה יכול להיות אורחים שהגיעו לבקר את אחד הדיירים, או איש מקצוע כמו אינסטלטור שבא לטפל בבעיה באחת הדירות ונפגע בעקבות תקלה בבניין. במקרה של פגיעה האדם עלול לתבוע את הבניין. אם לא יהיה ביטוח התביעה יכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד. ביטוח בית משותף, מכסה את התביעות האלה.

נזק לעובדים קבועים

עובדים קבועים הם העובדים שעובדים באופן קבוע בבניין שלכם- כמו איש הניקיון והגנן, לדוגמא. בבניינים בהם יש חדרי כושר, בריכה ועוד, מספר העובדים הקבועים הוא גדול יותר. עובדים קבועים אלה חשופים לפציעות. במקרה של נזק לאחד העובדים, הוא יכול לתבוע את הבניין. על מנת שלא תצטרכו לשלם סכומים גבוהים, רק כי אתם גרים בבניין, ביטוח בניין משותף יכסה עבורכם את התביעות של עובדים קבועים.

  • ניתן להוסיף לפוליסת הביטוח לבית משותף, גם את דירות הדיירים, בתנאי שיותר מ60% מהדיירים ישתתפו בביטוח.

 

 

למה חשוב לבצע השוואת מחירים עבור ביטוח בניין משותף?

חשוב לבצע השוואת מחירים כדי שתרכשו את חברת הביטוח שמציעה לכם את הפוליסה הרחבה ביותר במחיר הנוח ביותר. חשוב לרכוש את אחת החברות המוכרות. בהשוואת המחירים, חשוב לבדוק איזה סעיפים כלולים בפוליסה. דבר נוסף שחשוב לבדוק בהשוואת המחירים הוא הגבלת הפיצויים במקרה של תביעה. אם יש הגבלה של עלות הפיצוי חשוב לוודא מה ההגבלה ומה גובה ההשתתפות העצמית, כדי שלא תמצאו את עצמכם מוציאים המון כסף במקרים של תביעה. ועד הבית אחראי על רכישת הביטוח לבניין משותף. חשוב לוודא שמי שאחראי על ניהול ועד הבית מודע לחשיבות של רכישת ביטוח בניין משותף. בדרך כלל, חברת הניהול ידעו לרכוש עבורכם את חברת הביטוח הטובה שתכלול פוליסה מלאה במחיר נוח, מאחר וחברות אלה מכירות את השוק ומכירות את השוואות המחירים.

 

ביטוח בית משותףבית משותף הוא מבנה שקיימות בו שתי דירות ומעלה. בבתים משותפים, לכל דירה יש דיירים אחרים ופעמים רבות בעל הדירה הוא שונה. שאר חלקי הבניין, נחשבים לאזורי מחייה משותפים ונמצאים בבעלותם של כלל הדיירים.

 

מה זה ביטוח בית משותף?

ביטוח בית משותף הוא כיסוי תחת ביטוח מבנה. ביטוח זה רלוונטי לכל מי שגר בבית משותף, כלומר שתי דירות ומעלה, כפי שמצוין לעיל. ביטוח בית משותף מבטח את הבניין מפני נזקים שונים או תביעות נזקים של אחרים. ברגעים קשים בחיים אנחנו מרגישים טוב יותר כשמישהו לצידנו. הביטוח  יסייע לכם בכל רגע קשה ואתגר שניצב בפניכם בנזקי הבניין. כיום, עם התפתחות הבנייה לגובה ומיעוט באנשים שמעוניינים לנהל את ועד הבית, התחילו להעסיק יותר ויותר חברות ניהול. חברות אלה ידאגו עבורכם לביטוח הבית המשותף ולכל מה שזה כולל. ככל שהבניין מכיל יותר חללים משותפים (בריכה, חדר כושר, חדר משחקים ועוד) כך חשוב יותר לבטח אותו.

 

מה מכסה ביטוח בית משותף?

נזק לחללים משותפים

ביטוח בית משותף נועד קודם כל לביטוח המבנה עצמו. כלומר, במקרה של נזק למבנה הביטוח יכסה את עלויות התיקונים. במקרה של הצפה, שריפה, רעידת אדמה, התפוצצות של בלון גז, או כל דבר חיצוני שעלול לגרום לנזק בחללים המשותפים של הבניין (לובי, חדר מדרגות, מעלית, מקלט ועוד), ביטוח בית משותף יכסה את התיקונים. תיקונים של נזקים אלה עלולים להיות יקרים מאוד ולהגיע לסכומים שדיירי הבניין לא יוכלו לעמוד בהם.

 

נזק לצד ג׳

כיסוי במקרה של נזק לצד ג׳, הוא חשוב מאוד. במקרים רבים, אורחים שהגיעו לבקר את אחד הדיירים, איש מקצוע שהגיע לטפל בתקלה כמו חשמל באחת הדירות, יכולים להפגע בעקבות רצפה רטובה, מדרגה שבורה ועוד. במקרה שאדם נפגע הוא יכול לתבוע את הבניין בו נפצע. אם לא יהיה ביטוח התביעה יכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד. ביטוח בית משותף, מכסה את התביעות האלה.

ביטוח בית משותף מומלץ!

נזק לעובדים קבועים

עובדים קבועים הם העובדים שעובדים באופן קבוע בבניין שלכם. בבניינים רבים הדבר מסתכם באיש ניקיון וגנן, אך בבניינים שבהם יש חדרי כושר, בריכה ועוד, מספר העובדים הקבועים הוא רב. עובדים קבועים אלה חשופים לפציעות. במקרה של נזק לאחד העובדים, הוא יכול לתבוע את הבניין. על מנת שלא תצטרכו לשלם סכומים גבוהים, רק כי אתם גרים בבניין, ביטוח בית משותף יכסה עבורכם את התביעות של עובדים קבועים.

  • ניתן להוסיף לפוליסת הביטוח לבית משותף, גם את דירות הדיירים, בתנאי שיותר מ60% מהדיירים ישתתפו בביטוח.

 

מי אחראי לרכוש ביטוח ולמה חשוב לשים לב?

רכישת ביטוח בית משותף היא תפקיד ועד הבית. ועד הבית יכול להיות מנוהל על ידי אחד מדיירי הבניין, והוא יכול להיות מנוהל על ידי חברות ניהול. חשוב לוודא שמי שמנהל את ועד הבית מודע לחשיבות רכישת ביטוח בית משותף. חברות הניהול, בדרך כלל, מכירות את חברות הביטוח ואת המחירים השונים וירכשו עבורכם ביטוח טוב במחיר נוח. בנוסף, מומלץ לרכוש את ביטוח הבית המשותף בחברות ביטוח מוכרות, שלא ייעלמו לכם במקרה הצורך. כאשר רוכשים את הביטוח, חשוב לשים לב שכל הסעיפים שציינו כלולים בפוליסת הביטוח. יש פוליסות שמציעות יותר, וכמובן שבתוספת תשלום ניתן להוסיף עוד סעיפים לביטוח הבית המשותף. אך, חשוב שלפחות שלושת הסעיפים יהיו חלק מהפוליסה. דבר נוסף, הוא הגבלת הפיצויים. תבדקו אם יש הגבלה של עלות הפיצוי במקרה של תביעה (צד ג׳ או עובדים קבועים), ואם כן מה ההגבלה ומה עלות ההשתתפות העצמית.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

ניהול בנייני דירות

בתים משותפים

ניהול בתים משותפים יכול להיות אתגר אמתי לאור מספר רב של פרמטרים. בראש ובראשונה בכל בית משותף יש תקלות שצריך לתקן אותן בכדי לשמור על

קרא עוד »

ניהול בתים משותפים

ניהול בתים משותפים הוא בעצם תפקיד ועד הבית. ועד הבית אחראי על איזורי המחייה המשותפים בבניין המגורים ולתחזוקת הבניין עבור דיירי הבניין. מה כולל הניהול,

קרא עוד »

חברות ניהול בתים משותפים

בית משותף הוא מבנה הכולל שתי דירות ומעלה. לכל דירה תהיה בעלות נפרדת, ושאר חלקי הבניין, נחשבים לאזורי מחייה משותפים ונמצאים בבעלותם של כלל הדיירים.

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!