במה עוסק עורך דין מקרקעין?

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

עורך דין מקרקעין הוא איש מקצוע אשר אחראי על ייעוץ וייצוג של לקוחות בכל הנוגע לדיני המקרקעין. מדובר על תחום משפטי רחב היקף, מגוון ומורכב. החוק העיקרי אשר עומד בבסיס של דיני מקרקעין הוא חוק המקרקעין התשכ"ט 1969. מדובר על חוק אשר מגדיר מקרקעין בתור קרקע וכל הבנוי והנטוע עליה וכן כל דבר אשר מחובר אליה בין אם חיבור של קבע ובין אם חיבור זמני. עסקת מקרקעין היא עסקה אשר כוללת העברת זכויות קניין בקרקע עצמה או בכל מה שבנוי בה או מחובר אליה. מעבר לכך דיני מקרקעין מסדירים את הגדרת הבית המשותף, תקנות בית משותף וכן בעלות משותפת במקרקעין.

 

עורך דין מקרקעין- מה חשוב לדעת?

עורך דין מקרקעין הוא עורך דין העוסק בתחום עסקאות מקרקעין שונות וכן כל מה שנוגע לחוקי המקרקעין הנוגעים לבניינים משותפים ועוד. עסקאות מעין אלה מהוות עסקאות נפוצות אך בד בבד הן יכולות להיות מאוד מורכבות ומסובכת מה שהופך את המעורבות של עורך דין מעין זה בהן לחשובה מאוד. הידע הספציפי של עורך דין מקרקעין מאפשר לו לייעץ כיצד להוזיל עלויות בעסקה, כיצד להפחית תשלומי מיסים, כיצד לערוך חוזה מקרקעין אשר מגן על הלקוח, לוקח את כל התרחישים בחשבון ומפחית את הסיכוי לכישלון בעסקה. עורכי דין מקרקעין עשויים להתמחות גם בנכסים אשר מנוהלים על ידי רשות מקרקעי ישראל לרבות ההחלטות ונהלים, השגות מול משרד שמאי ממשלתי, רישומי קרקעות ועוד. כמו כן, עורך דין מעין זה יטפל גם בהליכים משפטיים בבתי המשפט וכן מול ערכאות שונות כגון: ועדות ערר, המפקח על הבתים המשותפים, בוררויות, גישורים, סכסוכים ומחלוקות, פירוק שותפות במקרקעין ועוד.

 

מתי כדאי לבחור בשירותיו של עורך דין מקרקעין?

עורך דין מקרקעין הוא ללא ספק איש מקצוע חשוב שכדאי לבחור אותו במגוון סיטואציות שונות לרבות: רכישת דירה שמהווה את אחת העסקאות הנפוצות ביותר בתחום המקרקעין בשוק הפרטי. בין אם מדובר על רכישה של דירה חדשה מקבלן ובין אם דובר על רכישת דירה יד שניה, הרי בשל המורכבות של העסקה חשוב וכדאי לבחור בשירותיו של עורך דין מקרקעין שילווה את העסקה וישמור על הזכויות שלכם, יסייע לכם בענייני מיסוי ועוד. עוד סיטואציה שבגינה יש לבחור בשירותיו של עורך דין מקרקעין היא השכרת דירה. מדובר על עסקה נפוצה ועל אף שלא פעם ניתן לעבור אותה ללא סיוע של עורך דין, ההמלצה היא לא לחתום על חוזה שכירות בלי שעורך דין מקרקעין יבדוק אותו ויוודא שהכל תקין בו ואינכם יכולים להיפגע ממנו באופן כלשהו.

מקרים נוספים שבהם כדאי לבחור בשירותיו של עורך דין מעין זה הם: במקרים של פרויקטים של התחדשות עירונית שבהם יש צורך לשמור על זכויות הדיירים, בענייני רכישת קרקעות, בענייני בנייה ועוד.

בין אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין מקרקעין עבור בדיקת תשריט בית משותף, מכירה או קנייה של דירה, ייצוג בפרויקט התחדשות עירונית, ענייני מיסוי מקרקעין ועוד, חשוב שתבחרו בטוב ביותר בתחום. עו"ד יצחק גולדשטיין הוא עורך דין מקרקעין מנוסה, מקצועי, מומלץ ואיכותי בתחום זה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

בחירת החלון המושלם לגג הרעפים שלך: מדריך מלא

בבואכם לבחור חלון לגג הרעפים שלכם, ישנן מספר אפשרויות שיש לקחת בחשבון. כמה סוגים נפוצים כוללים חלונות צוהר, חלונות גג וחלונות גג. חלונות גג הם בחירה פופולרית לאספקת אור טבעי ואוורור, בעוד שחלונות גג מציעים גישה נוחה לגג לצורך תחזוקה. חלונות דורמר, לעומת זאת, יכולים להוסיף עניין אדריכלי לביתכם.

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!