גנובים על הירח

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

כמה כיף לחזור הביתה, להוריד את כל החפצים והלחצים שליוו אותנו במהלך היום העמוס, להיכנס לחדר הזוגי שלנו יחד עם בת הזוג לאווירה נוחה ונעימה לאור הירח? אין יותר רומנטי ונעים מזה – וזה לגמרי אפשרי! לא, לא צריך להוריד את התקרה או לישון בחוץ על מנת להנות מהאור העדין והרגוע של הירח שיכניס בנו רוגע ושלווה – אפשר פשוט להזמין מנורת ירח עם תמונה זוגית או כיתוב מרגש!

דרך אתר החברה המימד הרביעי אפשר לרכוש מנורת ירח מדהימה העשויה בטכנולוגית תלת מימד מתקדמת ומשופרת – אפשר פשוט להכניס את הירח לתוך הבית – החלום של כל גבר המחזר אחר אוהבתו!

מהי בעצם מנורת ירח ולמה אתם צריכים כזאת?

מנורת ירח הינו מוצר של מנורת לילה מיוחדת בעלת אפשרות להחלפת 16 צבעים ומודים שונים, הבנויה על פי טכנולוגיה מתקדמת פרי יוזמתה של חברת המימד הרביעי. האנשים שם ישבו וחשבו, מה יכול לשמח יותר את בת הזוג ליום ההולדת או לכבוד יום טו באב, מה יהיה הדבר הכי רומנטי שבן הזוג שלה יכול להעניק לה?

כמובן, "להוריד לך את הירח" זה מושג ספרותי ודמיוני שממחיש עד כמה בן הזוג מוכן ללכת רחוק לקראת בת הזוג כדי להמחיש את אהבתו אליה, ובחברת המימד הרביעי חשבו "למה לא להגשים את זה בפועל"? אז הם פשוט ישבו ותכננו מנורת לילה שתדמה את דגם הירח של כדור הארץ לפרטי פרטים. הדגם עשוי על פי תבנית המעטפת האמיתית והמקורית של פני הירח, מאת תצלומי לוויינים של נאס"א, כך שהיא תמחיש לכם את הדבר האמיתי אצלכם בבית!

מה כולל מארז המנורה?

אפשר להזמין דרך אתר החברה, שמשמש גם בתור חנות אינטרנטית, מנורת ירח עם תמונה לבחירתכם, כיתוב לבחירתכם או ללא תוספת כלל – והמארז יכלול מעמד למנורה, מטען, שלט פקודות ואחריות של עד שישה חודשים. המוצר עשוי מחומרים איכותיים ומקוריים בלבד, החברה מבטיחה לכם 100% שביעות רצון מהמוצר. המחיר יכול לנוע בין 200 ל400 על פריט, וזה משתנה בשל התוספות ו/או הפיצ'רים שאתם בוחרים לבצע במוצר בהתאמה האישית.

קדמת הטכנולוגיה של תלת מימד

החברה עוסקת רבות גם בתכנון, עיצוב ויצירה של מודלים תלת מימד לעסקים, ארגונים ולאנשים פרטיים. אם יש לכם רעיון למוצר או פריט אבל אין לכם לא את הידע או הכלים לעשות את זה, תוכלו ליצור קשר והחברה תלווה אתכם לאורך כל התהליך. החברה תסייע לכם לתכנן לפרטי פרטים את המודלים הדיגיטליים במחשב, משם נבחר את החומרים וההדפסה על פי הדרישות שלכם.

אדריכלים ומעצבי פנים המעוניינים לבנות דגם מיניאטורי של בניין של הפרויקט שלהם, מפתחי מוצר שרוצים ליצור אבטיפוס ראשוני או אנשים שרוצים לפרוץ דרך בתחום הפלסטיקה – כולם מוזמנים לפנות אל המימד הרביעי ולתכנן את המוצר החם שלהם.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

בחירת החלון המושלם לגג הרעפים שלך: מדריך מלא

בבואכם לבחור חלון לגג הרעפים שלכם, ישנן מספר אפשרויות שיש לקחת בחשבון. כמה סוגים נפוצים כוללים חלונות צוהר, חלונות גג וחלונות גג. חלונות גג הם בחירה פופולרית לאספקת אור טבעי ואוורור, בעוד שחלונות גג מציעים גישה נוחה לגג לצורך תחזוקה. חלונות דורמר, לעומת זאת, יכולים להוסיף עניין אדריכלי לביתכם.

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!