כיבוי אש בבניין משותף

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

אחת מהסיטואציות המטרידות ביותר בבניין משותף היא התלקחות שריפה. בכל שנה מתרחשות בישראל שריפות רבות, חלקן הגדול מביא לנזקים כבדים למדי. אך הבעיה העיקרית עם שריפות היא שהן עלולות לעלות בחיי אדם, לכן חובה להתכונן אליהן. גם אם אינכם רוצים לדמיין תרחיש זה, עליכם לדעת כי הוא עשוי לקרות בין רגע. תקנות כיבוי אש בבניין משותף הן אלה שאמורות לסייע לכם להתמודד עם המצב הלא פשוט הזה. ברגע שמתכוננים היטב לתרחיש, ניתן יהיה לדעת מה עושים במסגרתו. בזמן אמת כאשר השריפה משתוללת בשטח הבניין, קשה מאוד לפעול באופן שקול. ברגע שאתם יודעים מה הצעד הראשון ומה הצעד השני ניתן יהיה להתקדם בצורה אוטומטית. הכנו לכם מראש את כל המידע אותו צריך להכיר את כיבוי אש בשטח בניין משותף.

 

מערכות גילוי עשן

את המשפט אין עשן בלי אש כולנו מכירים, הוא מקבל משנה תוקף במקרה של שריפה. הדרך הראשונית לזהות שריפה תהיה על ידי זיהוי העשן שמגיע ממוקד האש. ברגע שיש אש, חובה שיהיה גם עשן לעיתים הוא יהיה זה שמתגלה ראשון. לפיכך יהיה עליכם להתקין מערכות גילוי עשן מתקדמות שמטרתן להתריע במידת הצורך. כך תוכלו לדעת כי תתפסו את האש עוד לפני שהיא תיתן את אותותיה. ככל שתופסים את השריפה מוקדם יותר, כך ניתן למנוע מהשריפה להיות חמורה ורצינית.

תיק כיבוי אש

בכל בניין משותף צריך להיות תיק שטח כיבוי אש שמטרתו להכין תוכנית מסודרת למקרה הצורך. בתיק כיבוי אש אמורים להופיע כל הדגשים החשובים שאותם צריך להכיר במקרה של שריפה. כמו שאמרנו חשוב להבין היכן נמצאות המערכות השונות ומאיפה ניתן יהיה להימלט בהתאם לצורך. תיק כיבוי אש אמור להיות זה שמסייע לכם להתמודד עם המציאות בצורה הכי טובה והכי אפקטיבית שיש.

מערכות כיבוי אש

כמו שיש מערכות לזיהוי עשן, כך אמורות להיות מערכות לכיבוי אש. מדובר על מתזים שפועלים אוטומטית ברגע שמערכת גילוי העשן מתריעה על הימצאות שריפה. ישנה חשיבות לתגובה מהירה במקרה של שריפה, לכן מערכות כיבוי אש הן בגדר חובה. זה שהן פועלות בצורה אוטומטית יגרום לכך שלא תצטרכו להיות אלה שמגיבים ראשונים. כמובן שלאחר המענה הראשוני של המערכות יהיה עליכם לספק מענה נוסף ועוצמתי פי כמה.

 

מערכת כריזה והתראה

על מנת שכולם יתפנו מהבניין בזמן ישנה חשיבות להפעיל מערכת כריזה והתראה. מצד אחד המערכת יכולה רק לצפצף או להשמיע כל סוג אחר של רעש שמעיד על שריפה. בו בזמן ישנן מערכות מתקדמות המאפשרות לכם להכריז בצורה ברורה כי חובה להתפנות מהמבנה בהקדם האפשרי. זה לא משנה איך תתריעו לכל דיירי הבניין על הימצאות השריפה, אך צריך לעשות זאת כי לא כולם ישימו לב לעשן.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

בחירת החלון המושלם לגג הרעפים שלך: מדריך מלא

בבואכם לבחור חלון לגג הרעפים שלכם, ישנן מספר אפשרויות שיש לקחת בחשבון. כמה סוגים נפוצים כוללים חלונות צוהר, חלונות גג וחלונות גג. חלונות גג הם בחירה פופולרית לאספקת אור טבעי ואוורור, בעוד שחלונות גג מציעים גישה נוחה לגג לצורך תחזוקה. חלונות דורמר, לעומת זאת, יכולים להוסיף עניין אדריכלי לביתכם.

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!