כיצד לבחור קבלן איטום?

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

איטום גגות ואיטום קירות הם בין המערכות החשובות והחיוניות ביותר בכל בית או עסק. עונת החורף בישראל היא עונה גשומה וסוערת וכל אדם מעוניין ליהנות בביתו מחלל חם ונעים. איטום לא מספיק איכותי של קיר או גג בבית פרטי או בבניין מגורים משותף, עלול לגרום לכך שבעונת החורף תהיה חדירה של מים לתוך המבנה, דבר אשר ללא ספק ייצור עוגמת נפש לדיירי הבית ואף יסב נזק למבנה עצמו. לכן, חשוב מאוד עוד טרם מגיעה עונת החורף, לבדוק את איטום הגג והקירות החיצוניים של המבנה על ידי קבלן איטום מקצועי ומומלץ. בדיקה של איטום הקירות החיצוניים והגג של המבנה תהיה קלה ונוחה יותר בעונת הקיץ שכן, הגג יהיה יבש ומעבר לכך, היא תחסוך מכם לגלות נזילה של מים למבנה בחורף בגין איטום לקוי שלא התגלה לפני. כמובן שכדי לתקן את האיטום בחורף, תדרשו לחכות לכמה ימים יבשים ללא גשם ובינתיים, הנזילה תמשיך להסב נזק ועוגמת נפש. אם אתם תוהים כיצד לבחור קבלן איטום לצורך ביצוע הבדיקה המדוברת ותיקון כשלי איטום במידה ויתגלו, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

טיפים לבחירת קבלן איטום

בדיקת האיטום של הגג על מנת לאתר כשלים במידה ואכן יש כאלה. איטום גגות היא מלאכה הרלוונטית לקבלן איטום מקצועי ומנוסה בלבד. התפקיד של קבלני איטום הוא למעשה לבצע באופן מקצועי ומורשה חידוש גגות, איטום קירות חיצוניים, איטום מרפסות בחללים רטובים ואיטום במרתפים וכן, הוא מטפל במגוון רחב של בעיות והמטרה שלו היא למנוע חדירה של גשמים ורטיבות למבנה. קבלן איטום הוא איש מקצוע מוסמך והוא מורשה לבצע את כל עבודות האטימה לרבות זיפות, יריעות ביטומניות ועוד.

מכיוון שכיום יש לא מעט קבלני איטום, חשוב מאוד שתבחרו את קבלן האיטום הרלוונטי לכם בצורה הטובה ביותר, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את הקבלן:

ראשית כל, חשוב שתוודאו כי אתם בוחרים בקבלן אשר מחזיק בתעודות ובהכשרות מתאימות. תעודת אוטם מורשה הכרחית לבחירת בעלי המקצוע שכן היא מעידה על ידע תיאורטי וגם על ידע מעשי באיטום.

חשוב מאוד להיעזר באנשים שאתם מכירים כגון: שכנים וקרובי משפחה אשר יש להם המלצות על קבלן איטום מקצועי. מעבר לכך, כדאי מאוד לבדוק גם ברשת האינטרנט אם יש מידע אודות קבלנים שונים וכן, האם יש עליהם המלצות ברשתות החברתיות.

יש לבדוק כמה שנים הקבלן עוסק בתחום, כאשר כדאי לבחור קבלן שיש לו ניסיון רב בתחום זה, כך שניתן לסמוך עליו שהוא יודע לבצע את העבודה.

כמובן שחשוב מאוד לבדוק מול הקבלן מהו המחיר אותו הוא גובה תמורת העבודה ולבדוק שמדובר על מחיר הוגן. כמובן שחשוב לוודא כי מדובר על קבלן אמין שלא יבצע עבודה שלא נחוצה רק כדי לדרוש מחיר גבוה יותר או שלא יבצע בדיקה בצורה מספיק יסודית.

יש לבדוק מול הקבלן באיזה חומרי איטום הוא משתמש לצורך איטום והאם הוא מציע לכם איטום באמצעות חומר איטום איכותי, עמיד וחזק שיהפוך את הגג שלכם לאטום באופן הרמטי לשנים רבות.

 

חומרי איטום מומלצים לגגות וקירות חיצוניים

כאשר מדובר על חומרי איטום מומלצים לגגות, הרי שכיום יריעות ביטומניות מהוות את חומר האיטום החזק והיעיל ביותר. ישנם כאלה שעדיין בוחרים בזפת בשל העובדה שהוא זול יותר, אך אין ספק שיריעות ביטומניות ידועות כחומר איטום שמחזיק מעמד בצורה טובה יותר ולטווח זמן ארוך יותר. לאיטום קירות חיצוניים ניתן למצוא איטום צמנטי המהווה חומר איטום איכותי גם לקירות חיצוניים וגם לפנימיים, איטום קריסטלי אשר מציע אטימה גבוהה ואיכותית במיוחד מפני חדירה של מים ורטיבות. הייחוד של החומר הקריסטלי הוא היכולת שלו להעניק אטימה גבוהה ואיכותית במיוחד מפני חדירה של מים ורטיבות.  איטום נוסף הוא איטום אפוקסי שיש לו תכונות פיזיקליות המקנות לו כושר עמידות בפני חומרים וכימיקלים שונים לרבות קורוזיה, בידוד חשמלי, עמידות לחום, אטימות מרביץ ועוד.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

בחירת החלון המושלם לגג הרעפים שלך: מדריך מלא

בבואכם לבחור חלון לגג הרעפים שלכם, ישנן מספר אפשרויות שיש לקחת בחשבון. כמה סוגים נפוצים כוללים חלונות צוהר, חלונות גג וחלונות גג. חלונות גג הם בחירה פופולרית לאספקת אור טבעי ואוורור, בעוד שחלונות גג מציעים גישה נוחה לגג לצורך תחזוקה. חלונות דורמר, לעומת זאת, יכולים להוסיף עניין אדריכלי לביתכם.

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!