משרדים להשכרה- כל מה שצריך לדעת

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

בחירת משרדים להשכרה היא בחירה המחייבת אותנו בהתאמת שטח העבודה המיועד להשכרה לצרכים שלנו. השיקולים נעים בטווח רחב, החל מנוחות הגעה למקום והסדרי חנייה ועד לבחינה תדמיתית לעסק. בבחירת משרדים להשכרה אנחנו רוצים גם להסתכל באופן אופקי ולראות האם קיימת אפשרות התרחבות לעסק והאם המשרד עונה לצורך זה. חושבים לשכור משרד לעסק? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת. 

 

האם יש חשיבות למיקום?

קיימים משרדים להשכרה בכל רחבי הארץ, אך בחירת המשרד צריכה להיעשות בהתאם למקום בו העסק שלכם ממוקם ולאוכלוסייה לה אתם נותנים שירות. באזור מרכז הארץ תוכלו למצוא משרדים בערים הבאות: תל-אביב, רמת-גן, בני-ברק, פתח תקווה ועוד. המיקום משדר גם את תדמית העסק ולכן רבים בוחרים במרכז הארץ. המיקום צריך להיות נגיש ככל הניתן ללקוחות, חנייה מסודרת או אפשרויות חנייה באזור, תחבורה ציבורית ועבור עובדי המשרד נרצה לבחור במקום בו יש להם גישה בהפסקות למקומות בהם יוכלו לאכול ארוחת צהרים (תן-ביס וכד').

 

יתרונות שיכולים להשפיע על סביבת עבודה הם הנוף שיש לעובדי החברה. נמצא כי אזורים עם נוף פתוח, נוף לים או נוף לרחבי העיר מעניקים לעובד תחושה טובה ובכך העבודה נעשית יותר יעילה. משרדים להשכרה יכולים להיות בסדר גודל מסוים, חברות מסוימות יוכלו להסתפק ב-4 חדרים ואילו חברות אחרות ירצו 10 חדרים. מומלץ שלא להסתפק בתמונות בלבד ולהגיע לראות באופן עצמאי ובתיאום עם בעל הנכס או החברה המתווכת את גדלי החדרים, את סביבת העבודה, משרדים שנמצאים בסמוך למשרדים שלכם ואת הנגישות של המקום.

 

מה כוללת ההשכרה?

בעת בחירת משרדים להשכרה יש לרדת לפרטים הקטנים, עסקים רבים לא רוצים להתחייב לתקופה של מעל שנתיים ורוצים להתנסות במשרדים טרם הגעה להחלטה. רוב המשרדים להשכרה מציעים חוזה שכירות של 2-3 שנים בעוד אחרים יכולים להציע לכם הסכם שכירות של שנה. שימו לב האם המשרדים כוללים מרפסות, האם השירות כולל אחזקה, ניקיון ושירותי הנדי-מן בזמינות גבוהה וייצוג מול הרשויות.

 

נתון נוסף שהוא גורם משפיע הוא מה כלול בדמי השכירות, החל מתפעול תקלות ועד להוצאות נוספות למשרד. דמי השכירות אמורים לשקף פתרון מיידי לתקלות כמו תקלות בשירותים, תקלות תאורה, ניקיון ואבטחה. תוכלו למצוא בחברות מסוימות ערך מוסף של ליווי לכל מטרה ומיטוב העלויות הנדרשות מול הספקים, גופים ורשויות.

 

  • ניהול נכסים – שירות נוסף שמהווה יתרון להשכרה הוא ניהול נכסים. בתהליך זה יש מודל שותפות לניהול נדל"ן עסקי, המודל מבוסס על דמי ניהול מבוססי הכנסות, זאת אומרת שהנכס עצמו פטור מתשלום דמי ניהול. באמצעות מודל זה השוכרים נהנים ממענה מהיר, צוות תחזוקה פנימי, תחזוקת משרדים ברמה גבוהה ומניעת שחיקה של הנכס.

 

דמי תיווך

האם מבעד לתשלום החוזה מתווספות עוד עלויות כמו דמי תיווך? בחלק מהחברות המתווכות ביניכם ובין בעל הנכס ייתכן ותאלצו לשלם דמי תיווך המשתנים בהתאם לסדר גודל העסקה. עם זאת, ניתן למצוא גם חברות תיווך אחרות אשר הן לא גובות דמי תיווך בעבור השכירות כמו Space Plus. לפני שאתם חותמים על חוזה שכירות יש לשים לב לכל האותיות הקטנות.

 

לסיכום

בסופו של דבר, הפן התדמיתי של העסק הוא נכון גם לצמיחה עסקית וגם לטובת עובדי החברה. בחרו במשרד שנגיש לתחבורה ציבורית, יש אפשרויות לחניית רכבים (לפחות עבור מנהלי החברה), גישה נכונה ללקוחות החברה במקרה בו מדובר על משרד המקבל לקוחות וסביבת עבודה נוחה ומקצועית.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

בחירת החלון המושלם לגג הרעפים שלך: מדריך מלא

בבואכם לבחור חלון לגג הרעפים שלכם, ישנן מספר אפשרויות שיש לקחת בחשבון. כמה סוגים נפוצים כוללים חלונות צוהר, חלונות גג וחלונות גג. חלונות גג הם בחירה פופולרית לאספקת אור טבעי ואוורור, בעוד שחלונות גג מציעים גישה נוחה לגג לצורך תחזוקה. חלונות דורמר, לעומת זאת, יכולים להוסיף עניין אדריכלי לביתכם.

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!