קפץ לי הבית

או חייגו: 074-7695650

תוכן עניינים

קפיצות חשמל בבית יכולות להיות במקרה הטוב מקרה חד פעמי ומעיק ובמקרה הרע סכנה של ממש. קודם, זה שהחשמל קפץ בעקבות עומס אומר שהרכיב האחראי לבטיחות התחשמלות בבית בארון החשמל עשה את עבודתו ושמר עליכם. כאשר זה קורה שוב ושוב כדאי לבדוק את ארון החשמל.

 

כל כמה זמן בודקים את ארון החשמל ולמה?

יש להזמין חשמלאי מוסמך לבדיקת ארון החשמל פעם בחמש שנים. בדיקת ארון החשמל כוללת בדיקת בלאי של חלקים, תקינות חיבורים, תקינות שקעים ומפסקים וסיבות לתלונות הקשורות לבעיות חשמל כמו נפילות רבות של החשמל בבית. בדיקת ארון החשמל היא חשובה כדי למנוע אסונות במקרה של שחיקה של הרכיבים כמו התלקחות או התחשמלות.

 

בעיות הקשורות בארון החשמל

בעיות עומס – שוב החשמל בבית קפץ וצריך להבין איזה מכשיר לסגור הפעם? לעיתים לוח החשמל אינו יכול לשאת את כמות המכשירים הפועלים בו זמנית והדבר גורם לנפילות חשמל בעקבות עומס. אם אתם מוצאים את עצמכם סוגרים מוצרי חשמל חיוניים שוב ושוב כנראה שכדאי לפנות לחשמלאי מוסמך שיאתר את הסיבה לבעיית העומס ויציע פתרונות לתיקון.

 

ממסר פחת – ממסר הפחת הוא אמצעי ההגנה שלכם. ממסר הפחת מגן מפני בעיות הקשורות בזליגת חשמל כגון התלקחות של מוצרי חשמל והתחשמלות. ממסר הפחת הוא רכיב מאוד עמיד אך גם הוא יכול להתקלקל. קלקול זה יבוא לידי ביטוי בזליגת חשמל מהמכשירים בבית. אם אתם מרגישים הרבה התחשמלויות קטנות לאחרונה כדאי לפנות לחשמלאי מוסמך.

 

החלפת לוח חשמל – לעיתים אין ברירה ואנחנו צריכים להיפרד לשלום מלוח החשמל ולהחליפו בחדש. סיבה ראשונה לעבור ללוח חשמל חדש הוא כאשר לוח החשמל הישן אינו עומד בקצב צריכת החשמל בבית. סיבה שניה, נזק חיצוני כגון הצפה. במקרים של הצפה או שריפה אין ברירה אלה להחליף את כל הלוח. סיבה אחרונה, נזקים בלוח החשמל למשל שחיקה של רכיבים רבים, סדקים ושברים ותיקון לא מקצועי של בעיות עבר.

 

מי יכול לטפל בתקלות הקשורות בארון החשמל?

מי שיכול לטפל בבעיות הקשורות בארון החשמל הוא אך ורק חשמלאי מוסמך ולא פחות מכך. חשמלאי מוסמך הוא בעל ההכשרה הרלוונטית לעשות עבודות בארונות החשמל הביתיים. לכן, כאשר אתם פונים לחשמלאי בידקו שהוא אכן חשמלאי מוסמך על ידי הצגת תעודות. טיפול בחשמל אינו משחק ילדים ויכול להוות סכנה של ממש כאשר התקלה מתוקנת לא על ידי איש מקצוע מתמחה.

 

אמרתם לוחות חשמל, אמרתם חברת החשמל והזרם

חברת החשמל והזרם מעסיקה חשמלאים מוסמכים בלבד אשר עושים עבודה מקצועית בכל תחומי החשמל לבית ולמשרד. חברת החשמל והזרם נותנת פתרונות מהירים ומתקדמים לכל בעיה שתצוץ במערכת החשמל הביתית מהתקנת שקעים ועד החלפת לוחות חשמל ועוד. לייעוץ עם חברת החשמל והזרם לחצו כאן

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

או חייגו: 074-7695650

בחירת החלון המושלם לגג הרעפים שלך: מדריך מלא

בבואכם לבחור חלון לגג הרעפים שלכם, ישנן מספר אפשרויות שיש לקחת בחשבון. כמה סוגים נפוצים כוללים חלונות צוהר, חלונות גג וחלונות גג. חלונות גג הם בחירה פופולרית לאספקת אור טבעי ואוורור, בעוד שחלונות גג מציעים גישה נוחה לגג לצורך תחזוקה. חלונות דורמר, לעומת זאת, יכולים להוסיף עניין אדריכלי לביתכם.

קרא עוד »
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!